Mededeling

Collapse
No announcement yet.

live mail paswoorden achterhalen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• live mail paswoorden achterhalen

Hallo,
    mijn externe harde schijf is gecrasht en daar stond een kladblokbestand waar ik al mijn paswoorden van diverse mail clients in stonden nu ben ik die allemaal kwijt maar in windows livemail staan die nog. Toch zijn deze niet zichtbaar want het zijn allemaal zwarte bolletjes kan ik die via een programma zichtbaar maken zodat ik ze terug kan noteren want ik durf niet zomaar iets te downloaden van het net en dan weer problemen hebben. Ik had gedacht aan LiveMailPasswordDecryptor maar ik vraag toch maar eerst even als dit iets veilig is want voor hetzelfde geld is het virus of malware.
    Alvast bedankt voor de hulp.
    Mvg,
    Last edited by jeke; 16-12-14, 12:09.

Hallo Jeke,

Er is zeker een oplossing voor jouw probleem, eentje die ik al vaker heb toegepast. Het beste is overigens om deze oplossing te laten toepassen door een ervaren systeembeheerder.

Er is een programma die toegankelijk is via een Hirens Boot CD (Lees: EHBO kit voor ICT mensen)
    Dat programma heet MailpassView, dit is ook apart te downloaden. Met MailpassView is het mogelijk om je wachtwoorden uit te lezen van emailadressen. Het beste is overigens wel om eerst je virusscanner uit te schakelen aangezien MailpassView vaak wordt aangezien als computervirus, overigens is dit een legitiem programma.

Nogmaals, ik raadt aan om dit via een ervaren systeembeheerder te laten doen.

Succes!

Met vriendelijke groet,
    Scorpi Caruso

(EDIT: Typfouten)
    Last edited by Scorpi Caruso; 17-12-14, 11:34.

Comment

Working...
    X