Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dataverkeer op Mobiel

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• theo2602
    replied
    Ja, en als Nucia vindt dat dit niet op hun forum thuis hoort, vind ik dat spijtig, maar geen ramp. Het is dan wel een tekort, vermits mobiel internet de computers wel aan het overstijgen zijn denk ik.
    En, eerlijk gezegd, er zijn daarvoor nog geen goede forums.

Leave a comment:

• theo2602
    started a topic Dataverkeer op Mobiel

Dataverkeer op Mobiel

Hoewel MOBIEL toch bij computer kan worden gerekend, vind ik hier nergens de mogelijkheid om daar vragen over te stellen, dus probeer ik het HIER maar.

Hoewel op mijn Smartphone (LG-L90 (D405n)) ALLE dataverbruik is uitgeschakeld, gebeurd dat toch en verdwijn er datategoed. Erger nog, ik koop enkele malen per jaar 500mb dat dan binnen de maand moet verbruikt worden, als dat op is,wordt mijn belkrediet aangesproken.
    Volgens LG oorzaak Proximus en natuurlijk omgekeerd.
    Ik liet al een andere SIM kaart steken en nu is dat verbruik miniem (10kb per dag), maar het blijft verdwijnen.
    Vorige keer liet ik Proximus mijn dataverkeer uitschakelen, opgelost, maar geen oplossing, want telkens ik terug dataverkeer koop, moet ik dat terug laten inschakelen. Op zich geen ramp, maar als je weet hoelang je aan de telefoon hangt voor je bij Proximus binnen bent!
    Als ik nu bij ALLE app's het achtergrond dataverkeer uitschakel dan kan ik nog op WiFi, maar niet meer op data?
Working...
X