Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IncrediMail

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• IncrediMail

Hallo Nucia,

Nu gebruik ik KPN webmail voor internet en e-mails.
    Is het mogelijk de mails niet via KPN te gebruiken maar apart met IncrediMail?
    De reden is namelijk, dat bij het afdrukken van e-mails en andere artikelen op o.a.
    g-mail een veel te kleine letter wordt gebruikt.
    Derhalve slecht voor de ogen!

Alvast bedankt voor de moeite.
    Groet,

hels

Ja, installeer Incredimail.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Hallo Hels,

Dorado heeft inderdaad een antwoord gegeven, alleen naar mijn inziens niet duidelijk genoeg.

Persoonlijk ben ik geen fan van Incredimail, omdat het rotzooi mee installeert en de PC traag maakt. Als ik je advies mag geven...
      Zou ik Windows Live Mail aanraden, dat is gratis te downloaden via de Microsoft website door te googlen naar: "Download Windows Live Mail 2012"

Als je echt graag Incredimail wilt gebruiken, download en installeer het programma door te googlen op "Download Incredimail"
      Als je je E-mailaccount van KPN moet toevoegen, moet je de mailservers ingeven. KPN heeft (volgens mij) de volgende mailservers:

Inkomende: pop.kpnmail.nl

Uitgaande: mail.kpnmail.nl

Vergeet natuurlijk niet je e-mailadres en het wachtwoord in te geven. Als het goed is zou Incredimail nu ingesteld moeten zijn en de mailtjes zouden naar binnen moeten rollen.

Ik gebruik zelf geen Incredimail, dus ik heb dit neergeschreven puur uit instinct en ervaring van het instellen van e-mailadressen van klanten.

Als er iets is, laat het gerust horen

Comment

Hallo Scorpi Caruso,

Bedankt voor je info.
        Gezien alle rommel van IncrediMail wil ik graag iets anders.
        Upc heeft een goede naam.
        Kan daar alleen een e-mail adres worden gebruikt, of kan ik bij Upc ook internet verbinding krijgen?
        Alvast vriendelijk dank.

Groet,
        hels

Comment

Hallo Hels,

Ja, je kan bij UPC ook internetverbinding aanvragen. Het beste om dat te doen is even contact op te nemen met UPC door ze te bellen.
          http://www.upc.nl/internet/abonnementen/
          Hier kan je een kijkje nemen bij de abonnementen die UPC biedt.

Hun telefoonnummer van de klantenservice: 0900 - 22 33 777

Maar ik dacht dat dit ging over een e-mailprogramma wat je wilde gebruiken om e-mailtjes te ontvangen en te verzenden?

Comment

Hallo Scorpi Caruso,

Bedankt voor je info.
            Het e-mail gebeuren is erg belangrijk, maar de kosten spelen ook een belangrijke rol.
            Ik heb vernomen, dat KPN duurder zou zijn dan UPC, wellicht ook een andere?
            Ga nu op speurtocht.
            Groet,
            hels

Comment

Hallo Scorpi Caruso,

Bedankt Voor de UPC-info.
              In vergelijk met KPN zijn de kosten vrijwel gelijk aan KPN.
              Alsmede te betalen van een monteur!
              Live Mail2012 is voor iedereen te openen, of dien je de computer om te zetten van internet explorer of specifiek naar Live Mail? Groet,

hels

Comment

Hallo Scorpi Caruso,
                Windows
                LiveMail 2012 moet helemaal opnieuw worden opgezet.
                Bestaat er een handleiding om dit te regelen, zoals pop en poorten?
                Groet,
                hels

Comment

Hallo Hels,

Er zijn zeker handleidingen om een e-mail adres in te stellen in Windows Live Mail 2012. Hier heb ik er eentje met afbeeldingen.

https://www.yourhosting.nl/support/h...instellen-wlm/

Even googelen naar: "Handleiding Windows Live Mail." en "E-mailadres instellen Windows Live Mail" biedt tevens andere handleidingen.

POP, IMAP en SMTP zijn mailservers (lees: computers die ervoor zorgen dat je je berichten kunt verzenden en ontvangen.)
                  Deze zijn te vinden via de website van je provider. (Ik begreep dat je op dit moment KPN hebt?) In 1 van mijn vorige berichten staan de POP en SMTP servers van KPN.

De meest gebruikte zijn POP en SMTP, IMAP hoef je dus niet in te stellen, tenzij de provider dat vraagt.

Wat betreft de poorten:

POP: 995 (is beveiligde verbinding, geadviseerd om dit te doen)
                  SMTP: 465 (is ook beveiligde verbinding, ook geadviseerd om te doen)

Mochten de beveiligde verbindingen niet werken, zijn de alternatieve poorten:
                  POP: 110 (NIET beveiligde verbinding)
                  SMTP: 587 (NIET beveiligde verbinding)

Ik hoop dat u hier goed geïnformeerd over bent.

Wat betreft een nieuwe provider voor internetverbinding en e-mailadres, dat is inderdaad even zoeken. Solcon is meerdere keren op rij uitgekozen tot beste provider van Nederland, Ziggo staat tevens ook erg hoog aangeschreven, maar hun modems (Lees: Kastje in de meterkast die WiFi en internetverbinding geeft.) zijn, naar mijn mening, van niet al te hoge kwaliteit.

Mijn advies op het gebied is om even te zoeken naar meningen van anderen op internet. Websites zoals www.tweakers.net biedt uitgebreide overzichten over providers en hun kwaliteiten. En natuurlijk kunt u altijd verschillende providers bellen om even te vragen over hun aanbod van abonnementen.

Mocht er nog iets zijn, dan hoor ik het graag (:

Groeten,

Scorpi Caruso

Comment

Hallo Scorpi Caruso,

Na uitvoerig onderzoek bij diverse e-maikers uiteindelijk besloten om bij KPN te blijven.

Nogmaals dank voor alle moeite.

Hartelijke groet,

hels

Comment

Working...
                    X