Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plots traag internet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Plots traag internet

Beste allen,

Ik heb sinds kort problemen met traag internet en vind het echt buitengewoon frustrerend.

Situatie schets:
    Mijn laptop is nu ongeveer 2 jaar oud. Ik heb er een klein half jaartje geleden een nieuwe harde schijf in gezet (SSD). Vanaf dat moment ging alles weer echt heel soepel. De laptop startte zo snel op dat verbinding met Wifi nog niet eens gemaakt was.
    Ik woon in een studentencomplex en heb zowel internet via de kabel (Ziggo?) als Wifi (Tele2?).
    Sinds een paar dagen is mijn internet echt heel traag geworden.
    Dit is onafhankelijk van welke browser ik gebruik (standaard Chrome, Firefox en IE geprobeerd). Het is ook onafhankelijk van welke internet verbinding ik gebruik (Wifi of kabel).
    Internet gebruik is vertraagd maar vooral flash is echt zeer traag geworden.

Iemand idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?

Alvast Bedankt!

Probeer de netwerkinstellingen te resetten m.b.v. deze FixIt (XP, Vista, 7 & 8)

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Update:
      Ik heb geprobeerd in te loggen in de modem via: http://192.168.178.1/. Echter dit werkte niet (pagina laadde niet). Vervolgens heb ik de router gereset en daarna kon ik wel inloggen
      Na het resetten was gek genoeg het probleem opgelost. Internet werkt weer prima, zowel bij Wifi als bij de Kabel.

Begrijp eigenlijk niet waarom.

Comment

Working...
      X