Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WiFi verbinding onbeschermd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• WiFi verbinding onbeschermd

Mijn dochter heeft aan haar telenet modem een router gehangen om WiFi te hebben. Dat werkt, maar zij heeft vanaf het begin gewoon op verbinden geklikt en nu heeft haar netwerk de naam van de router en geen bescherming. Hoe kan ik dat alsnog veranderen? Liefst zonder halsbrekende toestanden!

het is wel van belang te weten welk merk router ze heeft
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Belkin, maar de rest weet ik niet van buiten. Overigens vindt haar zoon (die volgens hem alles van computers weet) dat bescherming niet nodig is, omdat je twintig meter verder toch al geen verbinding meer hebt. Eerlijk gezegd denk ik ook dat de tijd toen men voor de deur van mensen met een onbeschermd netwerk ging parkeren, toch wat voorbij is. Er zijn nu teveel plaatsen waar men gratis op Internet kan. Ondertussen blijft mijn WIFI wel beschermd! Ik ga dit dus zetten als opgelost, wat ik meestal vergeet!
      En natuurlijk bedankt voor de reactie!

Comment

Nou ik weet het niet hoor, ik vind het toch wel fijn dat mijn wifi niet door andere gebruikt kan worden. Ik zit in een flat en je weet maar nooit en als er toch iets mis gaat,
        ik heb wel eens een reportage gezien wat kwaadwillende allemaal kunnen doen in een gelegenheid met gratis wifi
        en als je dan toch slachtoffer word en bijvoorbeeld je bank geplunderd word krijg je ook geen vergoeding als blijkt dat je een open wifi hebt.
        Liefs Typetje

read my blog

Comment

Mocht je dochter toch besluiten haar wifi te beveiligen

http://www.belkin.com/nl/support/art...d=nl&aid=16829

http://www.belkin.com/nl/support/art...d=nl&aid=16831

succes
          Liefs Typetje

read my blog

Comment

Ik zal het haar doorgeven, maar de zoon moet het doen en die is nogal 'gemakkelijk gaat ook'. Dus weet niet of hij het gaat doen. Ze wonen wel niet in een appartement. Hartelijk bedankt!

Comment

Working...
            X