Mededeling

Collapse
No announcement yet.

802.11n Wireless LAN Card weigert dienst

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Anelith
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door typetje Bekijk Berichten
    Voor zover ik weet is de technicolor modem toch al draadloos, daar hoeft toch geen router tussen.
    - Standaard modem tele2 ondersteunt geen 5G, vandaar de extra netgear router.
    - Wireless is uitgeschakeld op de technicolor. Deze dient voor tv en telefonie en om de netgear router te voorzien van een bekabeld signaal.

of heb je het modem de bridge modus laten zetten?

Heb je ook al modem plus router herstart?

Als je modem niet in bridge modus is gezet, werkt de wifi dan wel als de router er tussen uit is?
    Het probleem doet zich alleen voor op de genoemde laptop.

Leave a comment:

• typetje
    replied
    Voor zover ik weet is de technicolor modem toch al draadloos, daar hoeft toch geen router tussen.

of heb je het modem de bridge modus laten zetten?

Heb je ook al modem plus router herstart?

Als je modem niet in bridge modus is gezet, werkt de wifi dan wel als de router er tussen uit is?

Leave a comment:

• Anelith
    started a topic 802.11n Wireless LAN Card weigert dienst

802.11n Wireless LAN Card weigert dienst

Na aanschaf nieuwe laptop gaat de oude, deze, naar een andere ruimte.
    Boven is geen bekabelde verbinding en moet dus een draadloze verbinding tot stand worden gebracht.
    Op de oude locatie beneden nooit problemen gehad met de bekabelde LAN verbinding.

Nu blijkt het onmogelijk de computer via de in de titel genoemde WLAN Card verbinding te laten maken.
    Wat ik tot nu gedaan heb is het volgende.

- LAN uitgeschakeld
    - Stuurprogramma verwijderd en herstart laptop.
    - Update stuurprogramma
    - Systeemherstel.
    - Anti-Virus en firewall uitgeschakeld

Alles zonder het gewenste resultaat.

Als ik probleem oplossing van Windows er op loslaat krijg ik de volgende melding:
    De IP-protocolstack kan niet automatisch worden gebonden aan de netwerkadapter.

Internet is geleverd door Tele2 via glasvezel en komt binnen in een Technicolor modem/router. Vanaf daar via een bekabelde verbinding naar een Netgear Router model WNDR3700v4.
    Met als kanttekening dat alle overige draadloze verbindingen probleemloos zijn.

Het probleem zit hem dus in de draadloze verbinding met deze laptop.

Als bijlage de resultaten na het draaien van MiniToolBox.
    Bijgevoegde Bestanden
Working...
X