Mededeling

Collapse
No announcement yet.

foto's verzenden met windows live mail gaat niet meer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• foto's verzenden met windows live mail gaat niet meer

Ik probeer sinds gisteren 27 foto's te verzenden hebg het ook al geprobeert met 2 maar ik blijf met de laatste foto te publiceren dit venster behouden ik kan bijgevolg ook mijn e-mails niet meer na kijken heb de pc gans de nacht laten opstaan om toch maar te verzenden maar zonder resultaat zie afbeelding van mijn probleem.
    Ik heb even mijn e-mail adres weg gegomt moet niet iedereen weten.

en blikkbaar ben ik het niet alleen ik ben naar mijn pc winkel geweest en die hebben gezegd dat het niet aan mijn desktop lis maart bij microsoft zelf zie deze link waar iedereen problemen heeft hoe kunnren we microsoft hiervan op de hoogte stellen. Dit is de website waar hetzelfde probleem gemeld is door verschillende personen.
    http://www.pcadvisor.co.uk/forum/win...hotos-4531577/

Comment

http://answers.microsoft.com/nl-nl/w...7-d2079909b20e

Hier nog een link met hetzelfde probleem. Misschien heb je er iets aan.

Comment

mijn windows 7 laptop gebruikt die OneDrive niet daar lukt het dus wel op kan ikd at soms uitschakelen in windows 8.1 dat ik gewoon in de map mijn foto's selecteer en verklein en door stuur zonder eerst dat op OneDrive te plaatsen is veel gemakkelijker nu is er een probleem ik ben niet van plan om telkens 2 pc's te gaan gebruiken verleden week werkte hier alles nog.

Comment

of kan ik ergens iets beters downloaden om berichten te sturen zonder OneDrive voor windows 8.1 want ik wil ook geen spyware of virus door iets verkeerd aan te klikken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deejay117 Bekijk Berichten
            (...) iets beters downloaden om berichten te sturen zonder OneDrive (...)
            Ik ben niet zo'n fan van Windows Live Mail als emailcliënt. Maar dat is persoonlijk.

Zelf gebruik in als mailcliënt Mozilla Thunderbird. Geen enkel probleem met het verzenden van foto's e.d., en makkelijk aan te passen door de vele addons.

Comment

Ik heb geen enkele email client , ik doe alles in de browser, ik heb geen windows live account

maar vroeger wel gehad, ervaring met veel foto's versturen meestal problemen.

Maar...ik vind dat heden ten dagen foto's per mail sturen wel erg passé hoor

Tegenwoordig deel je foto's via andere kanalen als cloudservices ( met gedeelde mappen) of SM

Heb je veel foto's en is email de enige optie tussen jou en de ontvanger, dan zou ik een album aanmaken op bijvoorbeeld een site als

http://www.mijnalbum.nl/

en dan daar al je foto's uploaden en dan de link naar het album naar je contact versturen, wat rechtstreeks vanaf je account kan.

zo bespaar je je veel gestress als je veel foto's wil versturen.

Hoop dat je hier iets mee kan.
              Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Giant Bekijk Berichten
                Ik ben niet zo'n fan van Windows Live Mail als emailcliënt. Maar dat is persoonlijk.

Zelf gebruik in als mailcliënt Mozilla Thunderbird. Geen enkel probleem met het verzenden van foto's e.d., en makkelijk aan te passen door de vele addons.
                Ik heb dit even gedownload daar komt die OneDrive niet bij te pas en kan ik ze ook verkleinen 50 foto's juist verstuurd in klein formaat snap niet dat ze die OneDrive in die nieuwe windows niet willen uitzetten zodat de gebruiker zelf kan kiezen hoe hij foto's verzend nu hangen we af van microsoft loopt daar een fout dan kunnen wij ruqtig aan afwachten waar is de tijd van windows xp en windows 7 daar hadden we veel minder problemen mee. Met OneDrive heb je bijna niets prive meer. Jammer dat ik die OneDrive er niet af kan gooien want ik hoef het eigenlijk niet te hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deejay117 Bekijk Berichten
                  Jammer dat ik die OneDrive er niet af kan gooien want ik hoef het eigenlijk niet te hebben.
                  Ik heb op mijn Windows 8.1 machines geen last van OneDrive. Ik gebruik daar een locaal account i.p.v. een Microsoft account. Op Windows 8.1 werkt OneDrive alleen met een MS account.

Comment

mod edit:
                    Verplaatst naar Netwerken en internet

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

ter info dit gebeurd er dus zelfs na 8 uur nog steeds hetzelfde venster en toch staan de 3 foto's op OneDrive de laatste stap het verzenden gebeurd er niets meer www.youtube.com/watch?v=aYVorArAtso Met windows 7 is die one drive nog niet en daar lukt alles weg dus misschien eens die OneDrive verwijderen maar hoe want vind het ingewikkeld.
                      Last edited by deejay117; 28-06-15, 10:47.

Comment

je kan toch ook gebruik maken van een andere cloudservice en verwijderen kan denk ik niet, dus laat gewoon staan

Ik heb een gmail account en ik maak ook geen gebruik van de google drive er komen wel bijlagen in merk ik, maar zoals ik al zei, ik heb alles in de browser, niks geïnstalleerd op mijn laptop.

En ik maak zelf actief gebruik van Dropbox, dat vind ik echt super werken. Zelf mijn moeder snapt dat. Ik heb het op haar laptop gezet en als ze haar camera aansluit dan trekt ie automatisch haar nieuwe foto's weg en als ze er een wil sturen naar mij zet ze die in de gedeelde map en als ze foto's van mij wil doe ik hetzelfde en komt geen email aan te pas.
                        Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Ik heb ook een gmail moet ik dan inloggen op gmail en zo versturen of kan ik via windows live ook via gmail versturen zonder dan via die OneDrive want die publiceert iederekeer de foto's en dat is het probleem.
                          Ik heb deze stap al eens gedaan maar dat helpt blijkbaar niet.
                          http://www.pepermunt.net/software/on...rwijderen.html

Verder ben ik hier nog terecht gekomen waar ik 2 register bestanden gedownload heb maar de vraag is is dat veilig ik durf er niet op te klikken.

http://nl.stealthsettings.com/cum-pu...-explorer.html

Comment

Wat die registerbestanden betreft (afgezien of ze werken of niet), neem je bij voorkeur de volgende voorzorgsmaatregelen:
                            • Lees dit artikel iHabbix Phising als voorbeeld
                            • Upload de bestanden op VirusTotal (zoals vermeld in het vorige artikel hoeft dat niets te zeggen)
                            en kijk of deze veilig zijn.

Van welke site heb je deze gedownload?
                            Last edited by dorado; 28-06-15, 21:15.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dorado Bekijk Berichten
                              Wat die registerbestanden betreft (afgezien of ze werken of niet), neem je bij voorkeur de volgende voorzorgsmaatregelen:
                              • Lees dit artikel iHabbix Phising als voorbeeld
                              • Upload de bestanden op VirusTotal (zoals vermeld in het vorige artikel hoeft dat niets te zeggen)
                              en kijk of deze veilig zijn.

Van welke site heb je deze gedownload?
                              Van deze website heb ik deze 2 afgehaald staat ook een artikel op. http://www.eightforums.com/tutorials...e-disable.html

Bedankt voor eens na te kijken.

Comment

Working...
                              X