Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skype hulp

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Skype hulp

Ik vind hier nergens iets over hulp voor bepaalde programma's. Dus hier maar zetten.
    Skype op mijn vrouw haar laptop werkte zeer goed. Plots kan zij wel verbinding maken, maar zodra de andere op zijn camera klikt, valt de verbinding uit. Omgekeerd hetzelfde. Ze wordt opgeroepen, het signaal is duidelijk en de verbinding is perfect. Zodra ze op de camera klikt valt de verbinding uit.
    Als ze zelf een oproep doet ziet ze zichzelf, dus de camera werkt. Geschreven gesprekken werken en ook videoboodschappen worden doorgestuurd.
    HEEELP
    Last edited by theo2602; 01-07-15, 12:01.

Kijk eens naar de tips in dit artikel.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Dat heb ik al gedaan, maar het brengt geen oplossing. Ik heb zelfs Skype al verwijderd met Revo, maar ook dat bracht geen aarde aan de dijk. Moeilijke is dat ze te weinig contacten heeft (op dit ogenblik enkel mij) om het echt uit te testen. Ikzelf heb twee adressen, en kan wel van het één naar het andere Skypen.
      Last edited by theo2602; 01-07-15, 17:59.

Comment

Hello, juist zoals met het wegvallen van het geluid na een Windows update op deze laptop, ook nu na systeemherstel terug OK.
        Is dat een oplossing????

Comment

Het gebeurt heel vaak dat een update de werking van Windows in de war stuurt. In dat geval is het moeilijk de oorzaak te achterhalen.

Fijn dat het iig is opgelost.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

In elk geval bedankt voor de hulp.

Comment

Working...
            X