Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aversie Google Chrome

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Aversie Google Chrome

Om een, mij onbekende, reden, heb ik een Aversie tegen Google Chrome. Telkens de ene of andere installatie, ongevraagd, Chrome meesleurt, komt Revo Uninstaller te pas. Nu krijg ik een melding van Avast dat zij Google Chrome aanbevelen. Ik gebruik Firefox. Is Google Chrome beter, of vermits het van Avast komt, veiliger?

Ik gebruik zowel google chrome ( het meeste het is handig met de synchronisatie met de tablet ) ik heb daar ook ongeveer 18 vaste tabbladen in staan.

Ook gebruik ik firefox, dus ze staan ook vaak allebei open

vroeger had ik ook alleen firefox, maar later ben ik ook chrome gaan proberen en vond daar ook wel handige dingen in, voor in het gebruik samen met google account

Ik zelf heb dan weer een aversie tegen Internet Explorer en die staat werkeloos in de kelder van mijn laptop.

Mijn hoofd browser is Google chrome
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Ja IE was me hier al lang geleden afgeraden, daarom ben ik met Firefox begonnen. Ook na veel aarzelen, want ik ben doodsbang voor veranderingen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk Berichten
        Ja IE was me hier al lang geleden afgeraden, daarom ben ik met Firefox begonnen. Ook na veel aarzelen, want ik ben doodsbang voor veranderingen.
        nou dat is wel heel erg, het is maar een browser. hou ze gewoon up to date
        Liefs Typetje

read my blog

Comment

Ik ben het met Theo eens, ik heb ook iets tegen Google Chrome. Dit ook om privacy redenen, al kun je in Chrome best het een en ander instellen om dit beter te beschermen.

Wat mij ook erg tegen staat aan Chrome dat die browser je zowat door de strot geduwd wordt. Vergeet eens ergens een vinkje weg te halen en hij staat op (ongevraagd) op je pc.
          Het verbaast mij dat een virusscanner als Avast Chrome probeert mee te installeren. Maar ze zullen wel betaald krijgen voor iedere keer dat Chrome via hun wordt gedownload en geïnstalleerd.

Comment

Nou het is niet echt door mijn strot geduwd hoor, ik wilde het gewoon uitproberen, verder geen vervelende ervaringen ermee, ook niet op de tablet.
            Liefs Typetje

read my blog

Comment

Met "door de strot geduwd" bedoel ik dat je vinkjes weg moet halen om de installatie van chrome te voorkomen. Het zou logischer zijn als je een vinkje moet plaatsen als je chrome ook wilt hebben.

Ik heb Chrome ook geprobeerd, en ik moet zeggen qua werking is het geen slechte browser.

Zelf gebruik ik als hoofdbrowser Firefox en als tweede zijn broertje Pale Moon.

Comment

Working...
              X