Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Outlook 2007 & 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Outlook 2007 & 2010

goedemorgen typetje

als ik een vraagje had mocht ik altijd met u contact opnemen ik heb alles gedaan wat u mij toen heft gezegd wat ik moest doen op mijn computer, in verband de problemen die ik toen had ( ongeveer 3 á 4 weken geleden) dus de computer werkt weer prima
    maar het enigste probleem wat ik nu nog wel heb is . dat ik mijn Microsoft Outlook 2007 kwijt ben , het was gewoon een betaalde orginele versie. en deze niet meer op mijn computer terug kan vinden na dat probleem dat ik toen had met mijn computer. ook ben ik de schijf hiervan kwijt, en ik wil zo hem zo graag terug op mijn computer willen hebben, wie kan mij helpen met dit programma van Microsoft Outlook 2007 om het er dan weer op te kunnen zetten of wat hiervoor de mogelijk is heb nu (10 erop )
    hoop op u begrip en hulp

mvg jan
    Last edited by dorado; 31-07-15, 15:05.

@Jan, waarom zou je als je windows 10 hebt nog willen werken met een emailprogramma van 2007, waarschijnlijk zit die ook gewoon bij het pakket van windows 10.
    Is het niet zo dat als je met je windows live account aanmeld je direct ook toegang hebt tot je email?
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

ja dat klopt heb net Windows live er op staan en het werkt prima maar ik kan hem niet openen krijg dan een melding van
      er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld installeer een programma of als deze al is
      geinstaleerd maak een koppeling in het onderdeel standaardprogramma s van het Configuratiescherm
      hoe moet ik dit doen

(heb nu u bericht geopend met Windows 10 )

Comment

Zijn ze hier nu over OFFICE 2010 bezig, of WINDOWS 10, dat volgens mij nog niet uit is, dus probeerversie!

Comment

ja ik vind het ook verwarrend, ik begrijp eruit dat er het over een niet werkende outlook 2007 gaat

en ga er van uit dat er een probeerversie is geïnstalleerd van windows 10

windows 10 komt pas eind van de maand uit, als je hem gereserveerd hebt.
          Liefs Typetje

read my blog

Comment

microsoft outlook 2007 daar gaat het om
            Last edited by ; 09-07-15, 15:06.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kijzers43 Bekijk Berichten
              ja dat klopt heb net Windows live er op staan en het werkt prima maar ik kan hem niet openen krijg dan een melding van
              er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld installeer een programma of als deze al is
              geinstaleerd maak een koppeling in het onderdeel standaardprogramma s van het Configuratiescherm
              hoe moet ik dit doen

(heb nu u bericht geopend met Windows 10 )
              Misschien kun je je email online bekijken

Login Outlook

Gewoon inloggen en aanmelden
              Liefs Typetje

read my blog

Comment

Het gaat dus duidelijk over Microsoft Office, want OUTLOOK is daar een onderdeel van. Snap niet hoe dat kan verdwijnen als de rest van Office er nog op staat. Meen ook te zien dat hij 2010 over 2007 heeft geïnstalleerd, en dan wordt meestal het oudste verwijderd.

Comment

ja dat wil ik wel mar ben mijn wachtwoord kwijt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kijzers43 Bekijk Berichten
                    ja dat wil ik wel mar ben mijn wachtwoord kwijt
                    dan ligt daar misschien het probleem, dan moet je wachtwoord herstel doen

ik neem aan dat je wel de opties voor wachtwoordherstel kunt gebruiken
                    Liefs Typetje

read my blog

Comment

nee sorry dat weet ik niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk Berichten
                        Het gaat dus duidelijk over Microsoft Office, want OUTLOOK is daar een onderdeel van. Snap niet hoe dat kan verdwijnen als de rest van Office er nog op staat. Meen ook te zien dat hij 2010 over 2007 heeft geïnstalleerd, en dan wordt meestal het oudste verwijderd.
                        Outlook is toch gewoon een email programma zat dat niet vroeger bij windows live programma's als messenger en zo, ik heb dat verwijderd uit de programma's destijds, alleen de messenger wat later niet meer bestond.

Ik ga eens op de Acer kijken, daar zit een Office 2007 op, Office is m.i. voor de documenten en powerpoints en zo

Bovendien, blijft de vraag wat heeft het van doen met Windows 10
                        Liefs Typetje

read my blog

Comment

ik gebruik nu dus Windows live mail 2012
                          en met dit programma krijg ik niet de mailberichten open van nucia dus de berichten die ik nu van u ontvang gaan gewoon van nucia

(en met windows 10 heeft dit niets te maken )

het gaat om mijn Microsoft outlook 2007
                          Last edited by ; 09-07-15, 15:08.

Comment

theo2602 hoe kan ik dan 2007 weer terug krijgen

Comment

In principe moet je alle berichten die via je email lopen binnen krijgen op dat email adres

anders moet je eens kijken of ze ergens in een spam map terecht komen en dan kan je dat veranderen dat die mail berichten in Inbox terecht komen.
                              Liefs Typetje

read my blog

Comment

Working...
                              X