Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Java problemen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Java problemen

Goedemiddag iedereen,

Ik heb voor bepaalde sites java nodig maar blijkbaar wilt mijn computer dit precies niet inladen/uitvoeren. Ik heb al duizend keer de laatste versie van java (logo is een koffiekopje met een dampend iets in) gedownload en geïnstalleerd maar elke keer laadt hij niet het java gedeelte in waardoor dit een leeg scherm blijft. Weet er iemand een oplossing hiervoor? Een fantastisch voorbeeld van een site waar dit steeds voorvalt is www.pzzl.com. Daar kan je zien wat ik bedoel met het java gedeelte.

Alvast bedankt,

Günter Temmerman

Welke internetbrowser gebruik je in de regel en heb je het hier ook mee?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Voor deze sites gebruik ik internet explorer 11 want de nieuwste versies van java werken in Chrome niet meer naar behoren. Maar het lijkt dat mijn internet explorer mijn java niet detecteert.

Comment

Java controleert of websites vertrouwde certificaten dragen en zo niet, geven ze een foutcode.
        Vanaf Java 7 update 51 worden applicaties zonder certificaat (d.w.z. niet-ondertekende applicaties) of zonder gegevens over de naam en uitgever van de applicatie standaard geblokkeerd. Het uitvoeren van een dergelijke applicatie is mogelijk onveilig en vormt een hoger risiconiveau.
        (Bron)

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Working...
        X