Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bij het bezoeken van google zie ik dit SaferInternetDay

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• bij het bezoeken van google zie ik dit SaferInternetDay

Bij het bezoeken van de zoekmachine www.google.be zie ik in het midden dit.

#SaferInternetDay: bescherm in 2 minuten je gegevens met de beveiligingscheck

Mag ik die beveiligingscheck uitvoeren of is dit iets wat er ongewenst staat ?

Bedankt

Het betreft een check up van je google account, heb je een google account dan kan het geen kwaad om de check te doen
    ik heb hem even bekeken.
    Als je geen Google account hebt, hoeft dit uiteraard niet en als je vind dat je het goed hebt dicht getimmerd dan laat je het ook
    achterwege.
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Ik heb eens gescand met malwarebytes en kaspersky en adwarecleaner deze laatste heeft iets verwijderd ik post het even.
      # AdwCleaner v5.033 - Logbestand aangemaakt 12/02/2016 op 13:14:51
      # Laatste update 07/02/2016 door Xplode
      # Database : 2016-02-07.2 [Server]
      # Besturingssysteem : Windows 8.1 (x64)
      # Gebruikersnaam : Alain - ASUS-PC
      # Gestart vanuit : C:\Users\Alain\Desktop\adwcleaner_5.033.exe
      # Optie : Verwijderen
      # Ondersteuning : http://toolslib.net/forum

***** [ Services ] *****

***** [ Mappen ] *****

***** [ Bestanden ] *****

***** [ DLLs ] *****

***** [ Snelkoppelingen ] *****

***** [ geplande taken ] *****

***** [ Register ] *****

[-] Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\ask.com
      [-] Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\gamingwonderland.dl.tb.ask.com

***** [ Internetbrowsers ] *****

:: "Tracing" sleutels verwijderd
      :: Winsock instellingen gereset

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C2].txt - [930 bytes] ##########

Comment

Hij heeft een toolbar verwijderd, welke geen kwaad kan hoor.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Ja ik hoop dat voor de rest de pc veilig is malwarebytes vind toch niets terug en andere programma's ook niet.

Comment

Blijkbaar vind adware cleaner toch nog steeds dingen
            Graag misschien dan toch even hulp.

[-] Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\ask.com
            [-] Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\internetspeedtracker.dl.tb.ask.com
            [-] Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\ask.com
            [-] Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\chatango.com
            [-] Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\gamingwonderland.dl.tb.ask.com
            [-] Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\internetspeedtracker.dl.tb.ask.com
            [-] Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\st.chatango.com

Comment

Working...
            X