Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Twee websites zijn en blijven geblokkeerd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Twee websites zijn en blijven geblokkeerd

Ik kom met dit probleem uit deze topic;

http://www.nucia.eu/forum/threads/73...a-inpage-error

In eerste instantie had ik dus een probleem met Windows, t.w. Kernel Data Inpage Error.
    Dit probleem is door Juisterr in bovengenoemde topic gelukkig opgelost!

Echter nadat het Kernel Data Inpage Error probleem was opgelost, bleek ik opeens 2 websites die ik daarvoor zeer regelmatig/dagelijks bezocht, om uiteenlopende redenen niet meer te kunnen bezoeken.
    Het gaat hierbij om de websites van Stibon (Stichting Bieropleiding Nederland) en Limburgvac (vacaturesite).

De website van Stibon kan ik niet meer bezoeken vanwege de volgende foutmelding;

Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Apache/2.2.22 (Debian) Server at www.stibon.nl Port 80

En de website van Limburgvac vanwege een andere foutmelding, t.w.

" ERR_CONNECTION_TIMED_OUT".

Ondanks alle verwoede pogingen van Juisterr in het andere topic, blijven beide websites via mijn Wifi thuisnetwerk geblokkeerd, zowel voor mijn pc, mijn tablet alsook voor mijn smartphone.
    En het probleem geldt verder zowel voor Chrome als voor Firefox.

Op het werk is het bezoeken van deze websites met genoemde apparaten echter geen enkel probleem. Dus aan de websites ligt het niet en blacklisted ben ik ook niet.

In het andere topic heb ik op advies van Juisterr allerlei dingen geprobeerd, gescand en gewist, maar het probleem lijkt onoplosbaar. Ondanks dat het op zich een vrij simpel probleem lijkt.

Download Ext-FF.exe naar je bureaublad.
    Windows XP: Dubbelklik Ext-FF.exe om de tool te starten.
    Windows 8, Windows 7 en Vista: Rechtsklik Ext-FF.exe en kies voor "Uitvoeren als administrator".
    Na een tijdje opent een logje, post de inhoud in je volgende bericht.

Voer voor Chrome de Software Removal Tool uitgegeven door Google zelf uit.

Voer eens de volgende tests uit:
    Combineer [windowstoets+r] -> typ: CMD
    Type hier de opdracht PING gevolgd door stibon.nl
    Noteer het IP-adres & voer de website in op de volgende website:
    https://www.wormly.com/test_remote_ping
    Rapporteer hetgene wat gemeld wordt in je reactie.
    Last edited by dorado; 25-02-16, 09:56.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Hi Dorado,

Allereerst bedankt voor je reactie!

Het logje van Ext-FF.exe zit in de bijlage.

Chrome Software Removal heeft niets gevonden.

En hieronder het resultaat van de Web-Based Remote Ping Tool van https://www.wormly.com/test_remote_ping;

Starting PING...
      PING 37.16.0.106 (37.16.0.106) 56(84) bytes of data.
      64 bytes from 37.16.0.106: icmp_seq=1 ttl=33 time=81.6 ms
      64 bytes from 37.16.0.106: icmp_seq=2 ttl=33 time=81.5 ms
      64 bytes from 37.16.0.106: icmp_seq=3 ttl=33 time=81.5 ms
      64 bytes from 37.16.0.106: icmp_seq=4 ttl=33 time=81.5 ms
      64 bytes from 37.16.0.106: icmp_seq=5 ttl=33 time=81.5 ms
      64 bytes from 37.16.0.106: icmp_seq=6 ttl=33 time=81.6 ms
      64 bytes from 37.16.0.106: icmp_seq=7 ttl=33 time=81.5 ms
      64 bytes from 37.16.0.106: icmp_seq=8 ttl=33 time=81.5 ms

--- 37.16.0.106 ping statistics ---
      8 packets transmitted, 8 received, 0% packet loss, time 1485ms
      rtt min/avg/max/mdev = 81.577/81.601/81.685/0.147 ms
      Remote PING completed.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Download DnsJumper
        • Pak vervolgens het ZIP-bestand met de naam DnsJumper.zip uit.
        • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op DnsJumper.exe en kies voor de optie als administrator uitvoeren
        • Klik op het uitrolmenu onder Choose a DNS Server
        • Kies 1 van de 46 DNS servers
        • Probeer Stibon & limburgvac te bereiken
        Last edited by dorado; 26-02-16, 12:55.

Comment

Ik heb DNS Jumper uitgevoerd met 2 verschillende DNS Servers, maar helaas weer dezelfde foutmeldingen voor beide sites.

Comment

Schakel je firewall en antivirusprogramma eens uit en probeer naar de websites te surfen.

Comment

Ik heb mijn firewall en antivirusprogramma uitgeschakeld en zowel via mijn normale DNS server, alsook m.b.v. DNS Jumper via een andere server, maar helaas weer zonder resultaat.

Comment

Start je browser op in de veilige modus en kijk dan of het werkt.

Comment

Ook in de veilige modus blijven beide websites geblokkeerd

Comment

Meneer Jakeman, ik heb even uw topics doorgelezen, surft u nu met uw nieuwe modem?
                    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Ja, ik surf met het nieuwe modem. Heeft u een idee wat er aan de hand is dan?

Comment

Ok meneer Jakeman, als u nu eens eerst echt uw nieuwe modem aansluit, want ik kan namelijk zien aan de berichten van het vorige topic van voor u uw provider om een nieuw modem ging vragen en erna, dat u nog steeds met uw oude modem surft, dus ik stel voor dat u dan echt uw nieuwe modem aansluit en dan mij laat weten of u dan deze websites kunt bereiken of niet.

En wel vanaf uw nieuwe modem.

Ik heb ook de helpdesk van uw provider gebeld om zeker te zijn en ook deze zeggen dat u het nieuwe modem dan wel zeker nog niet aangesloten heeft, als u al een nieuw modem heeft ontvangen.
                        Liefs Typetje

read my blog

Comment

Beste mevrouw Typetje,

Ik ben hoogst verbaasd over uw antwoord cq reactie. Op de eerste plaats is/was Dorado druk bezig met het oplossen van dit probleem, dus ik vraag me af waarom u hier tussendoor komt fietsen met deze boude uitspraak.

Want op de eerste plaats heb ik 20 februari het nieuwe modem aangesloten en is het oude modem is op 23-2-2016 geretourneerd (het retourbewijs kan ik overleggen!!!).

En op de 2e plaats zou mijn/een provider u deze informatie überhaupt nooit mogen verstrekken. Indien dit wel zou zijn gebeurd, heeft u foutieve/frauduleuze informatie verstrekt en moet ik wellicht verder actie ondernemen!

Comment

Beste meneer Jakeman,

De provider heeft mij geen informatie van u persoonlijk verstrekt zover hoeft het ook niet te gaan ik heb een algemene vraag neergelegd op basis van de informatie die ik uit de de berichtgegevens heb gehaald. Een provider mag algemene vragen wel beantwoorden.

Wij mogen in ieder geval nu concluderen dat alle berichten die u hier op het forum heeft geplaatst van hetzelfde modem afkomstig zijn.
                            En dat heeft niets met fraude te maken.

Mocht u een klacht willen indienen, dan kunt u daar voor terecht bij het het forumbeheer en een DM sturen aan de administrator Eagle Creek

Verwijst u dan wel naar beide topics.

Met vriendelijke groeten en succes met uw acties

Typetje

Globale Moderator
                            Nucia
                            Liefs Typetje

read my blog

Comment

Dat zal ik zeker doen!

Ik ben al sinds 9 juli 2008 ingeschreven bij Nucia, diverse keren zeer goed geholpen en altijd meer dan tevreden geweest.
                              Dit absurde Typetje/gedrag past naar mijn ervaring dan ook absoluut niet bij Nucia!

Comment

Working...
                              X