Mededeling

Collapse
No announcement yet.

add ons firefox youtube

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• add ons firefox youtube

Ooit kreeg ik van Emphyrio het adres om de video's van youtube over te nemen EN een adres om alleen de audio over te nemen. Het eerste (video) heb ik gevonden, het tweede niet als ik Google krijg ik altijd Video & Sound. Maar twee verschillende is beter.

Kijk hier eens: https://addons.mozilla.org/nl/firefo...atform=windows

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Bedankt, maar ik vind er geen die enkel audio laad. Allemaal Video. Ik had een 'multi' downloader geprobeerd, en die gaf, hoe je hem ook zette, steeds de video. Soms zonder klank. Het moest het omgekeerde zijn.
      En ik kan het nergens op Nucia terugvinden omdat het midden in een 'virus' onderwerp stond. Volgens Emphyrio waren mijn gevaarlijkste programma's de Youtubedownloaders van Softonic ' één voor video en een voor audio. En zo gaf hij mij die twee add ons.
      Maar Patrick is volop aan het 'toeren' blijkbaar!
      Last edited by theo2602; 25-04-16, 14:40.

Comment

Youtube MP3; is dat niet wat je zoekt?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Probeer het eens met deze link

je plakt de link (van Youtube) hier in en dan op converteren klikken

dan sla je het mp3 bestandje( dus de audio) op op je computer

Helaas heb ik geen programmaatjes voor je maar dit moet ook wel lukken.

http://www.youtube-mp3.org/nl
          Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Ja, maar nu zet men blijkbaar ook video's in mp3. Voor vandaag stop ik er mee. Bedankt.

Comment

Nee dit wordt geen video, hier kopieer je de link en dan komt er sec een mp3 audiobestandje uit

ik heb het getest
              Liefs Typetje

read my blog

Comment

Bedankt. Zal het uittesten. Maar ik ben enkel tussen 9 en 17 aan de computer. Daartussen mobiel.

Comment

Hallo Theo2602,

Wat u zoekt is de YouTube Video and Audio Downloader die ook in de lijst staat van dorado.

Je kunt aanvinken dat je onder het videoscherm een oranje downloadknop wil. Daar klik je dan op en dan komt er een oranje scherm met talloze mogelijkheden: video+audio, alleen video of alleen audio, in diverse formaten en kwaliteiten.

Als je klikt op het icoon op de werkbalk ga je direct naar YouTube. Dat kun je ook aanvinken.

Comment

Ik heb die al eens geprobeerd maar hij deed het niet. Maar dat was nogal haastig, dus zal nog eens testen.
                    Die website van Typetje werkt goed, maar heel de tijd geeft die reclame en daar zouden wel eens beestjes kunnen tussen zitten.
                    Ik ben nog volop bezig met alles te installeren nadat ik, zondag, terug naar 'fabrieksinstellingen ging.
                    In elk geval iedereen bedankt en voor wie wil weten waarom bijzonder de klank uit YouTube voor mij belangrijk is: elke nieuwe film die ik maak moet muziek hebben, en omdat het meestal voor dezelfde personen is (mijzelf en familie) moet ik toch proberen al eens ander achtergrond muziek te hebben.

Comment

@Theo, ik heb het inderdaad daar ook voor gebruikt om er een paar muziekstukjes mee te verkrijgen om als achtergrond te dienen bij een slideshow in mijn geval dan. Maar die word wel als mp4 ( video ) weergegeven.
                      Ik heb de reclame in ieder geval niet meegekregen Theo, dus ook geen beestjes, de site op zich geeft geen alarmbellen op de beveiligingssoftware die op mijn PC staat dus ik denk dat dat ook wel in orde is.
                      Deze link bestaat al een aantal jaren.
                      Liefs Typetje

read my blog

Comment

Working...
                      X