Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Secondaire modem

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Secondaire modem

Hallo, Ik heb vandaag een extra modem in mijn netwerk geplaatst, maar ik kan helaas niet in het modem zelf komen om settings te veranderen, Ik heb met CMD Ipconfig command uitgeprobeerd, maar die leidt mij gelijk naar het modem die beneden staat.
    Korte uitleg hoe mijn netwerk er nu uit ziet
    Modem (staat beneden) - Modem op mijn kamer - pc
    Dit tweede modem is voor verbetering van dataoverdracht tussen mijn computer en laptop en wifiverbindingen boven.
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen want als ik naar LanSetup ga in het eerste modem zie ik daar alle connected devices, daar negeert hij het modem en ziet gewoon mijn computer (zowel als MAC Address als statisch IP)

Staan deze modems in serie geschakeld? In dat geval is het niet verstandig een 2e modem aan te sluiten, maar een router.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

ja ze staan in serie, ik weet denk ik al waarom hij hem niet ziet, omdat er geen dsl kabel in zit, dit is een tijdelijke oplossing om mijn kabel te verlengen omdat die te kort was

Comment

Opgelost nu?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

ja niet echt, ik sluit het topic, ik heb besloten om er maar een tijdelijke oplossing van te maken ipv een pernamente, wilde orgineel betere wifi boven hebben, en eventueel makkelijker data sharen over wifi boven, maar omdat ik geen zin heb om een nieuwe modem te kopen, en omdat het af te raden is om in serie te zetten heb ik maar besloten om een koppelstukje te halen, alsnog bedankt voor de reacties!

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎