Mededeling

Collapse
No announcement yet.

netwerk niet gevonden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• netwerk niet gevonden

hoi hoi,
    Ik heb voor onze club een laptop gekregen en daarop Windows 7 professional geïnstalleerd.
    Echter zie ik wel de verschillende verbindingen die ik kan maken, maar als ik mijn eigenste router pak,
    dan geeft hij aan er kan geen verbinding gemaakt worden.
    het gaat over een Pakerd bell

Probeer de volgende stappen:

1. Combineer [windowstoets & r] → typ: msconfig. Schakel McAfee Network Agent Service uit.
    2. Update het stuurprogramma van je netwerkadapter. Kijk hier voor meer informatie.
    3. Herstart je router en wacht 10 minuten
    4. Probeer de netwerkinstellingen te resetten m.b.v. deze FixIt (XP, Vista, 7 & 8)
    5. Combineer [windowstoets & r] → typ: ncpa.cpl. Verbreek 1 verbinding zodat je er maar 1 gebruikt of rechtsklik Verbindingsbrug maken.
    6. Controleer de netwerkadapterinstellingen. Klik op Configuratiescherm → Netwerk en internet → Netwerkstatus en taken weergeven.
      Klik op status weergeven. Schakel VPN software of andere extra netwerkgerelateerde software uit.
    7. Schakel de virtual network adapters uit.
    8. Schakel de verbinding uit, wacht 1 minuut en schakel daarna de verbinding weer in.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

de eerste regel kan ik niet vinden, Mcafree network Agent service.

driver booster bij optie 2 geeft aan, fout gedetecteerd op u netwerk, klik ok om te repareren.
      Echter wil hij het net op maar kan dus niet.

Punt 3 gewacht 10 minuten en op nieuw aan gelogd, alle pc werken behalve de beruchte.

de fixit geprobeerd geeft aan dat er wijzigingen zijn door gevoerd maar kan nog steeds het net niet op.
      er kan geen verbinding gemaakt worden wel zie ik dus mijn router in het lijstje.

punt 4
      zie ik dus Draadloos netwerk verbinding. niet verbonden
      rt 73 USB draadloze LAN kaart

optie 2 Draadloze netwerk verbinding, nier verbonden Microsoft Virtual WIFI minipoort
      of
      Lan verbinding netwerk kabel niet verbonden
      bij punt 6 en 7 toen ging het goed.

bedankt voor de vlugge reactie,

Comment

Working...
      X