Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan sinds kort geen emailbijlagen meer openen: PDF Access is denied

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kan sinds kort geen emailbijlagen meer openen: PDF Access is denied

Bij het downloaden van emailbijlagen krijg ik een scherm met de tekst: PDF Access is denied.

Bij het dubbelklikken op "weergeven", een klein schermpje van Microsoft Word Online.
    Daarin staat: "Er is een probleem opgetreden en deze PDF kan niet worden geopend.
    Als dit nog een keer gebeurt, opent u de PDF in Microsoft Word".
    De mogelijkheid "openen met Microsoft Word" heb ik niet kunnen vinden.

Ik heb op internet gezocht en pogingen gedaan een oplossing te zoeken maar dat is mij niet gelukt.
    Bij voorbaat dank voor hulp.

Ik werk met Windows 10
    Last edited by pion; 17-05-16, 13:00.

Met welk mailprogramma is dat dan?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Dag Dorado
      Bedankt voor jouw reactie.
      Ik werk met Outlook Mail en laat mijn berichten van de Inbox automatisch doorzenden van casema.nl naar live.nl
      Last edited by pion; 17-05-16, 16:54.

Comment

Probeer het op te lossen door een nieuw e-mail profiel in te stellen.
        suc7

Comment

Als ik dat probeer en op "profielen weergeven" klik krijg ik een schermpje waarin staat dat "outlook" mijn profiel is.
          Wat moet ik daar dan invullen als nieuw profiel om toe te voegen?
          Last edited by pion; 17-05-16, 20:51.

Comment

Die naam mag je geheel zelf naar eigen keus bepalen.

Comment

Hoera!
              Het werkt weer prima.
              Bedankt voor de hulp.
              Tot de volgende keer.

Pion.

Comment

Helaas ik heb te vroeg gejuicht.
                Nadat ik mijn email had afgesloten en iets anders ben gaan doen, startte ik dit weer opnieuw op om de bijlagen, die ik eerst niet kon openen, te gaan bekijken.
                Toen ik daarbij op "downloaden" klikte kreeg ik weer steeds een scherm met "access denied".
                Bij het maken van het nieuwe profiel kreeg ik, heel snel, rechts onderin mijn scherm een mededeling van AVG dat zij mijn emailprofiel niet konden scannen.
                Heeft AVG er misschien iets mee te maken?
                Ik ben een leek op het gebied van computers dus mijn idee kan best totaal fout zijn.

Als ik de email met bijlage doorstuur naar mijn zonnet.nl emailaccount, kan ik de bijlage daar wel goed openen.
                Last edited by pion; 17-05-16, 23:28.

Comment

Beste Pion

In dat geval is het beter als u een nieuwe thread opent in het onderdeel Hulp-bij-virusinfecties.

Lees wel eerst dit bericht (klik) en post dan de gevraagde logjes en verwijs tevens naar dit topic.
                  Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Ik heb met MBAM een scan gedaan en daarbij bleek dat er bestanden waren die ik beter in quarantaine kon zetten.
                    Nadat ik dit gedaan had werkt het downloaden van bijlagen weer (constateer ik daarnet).
                    Ik wacht nog even af of het goed blijft gaan en zet dan deze thread in de stand opgelost.
                    Last edited by pion; 18-05-16, 19:51.

Comment

Working...
                    X