Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen goed beeld na nieuwe installatie firefox

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Geen goed beeld na nieuwe installatie firefox

Ik maak nu iets mee wat ik nog niet eerder gezien heb. Na het schoon installeren van Firefox zie ik alleen bij beveiligde pagina's met https geen goed weergegeven pagina's meer.

Zie als voorbeeld bijgevoegd plaatje van wat ik zie op de twitter pagina.

Enig idee hoe ik dat oplos?

Click image for larger version

Name:	Knipsel.JPG
Views:	1
Size:	33,4 KB
ID:	1074218

Download of Update Ccleaner

Start CCleaner op.
    • Voer Ccleaner uit en klik in de linkse kolom op Opties
    • Selecteer het tabblad Geavanceerd
    • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in Windows Temp-systeemmap die ouder zijn dan 24 uur
    • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in de prullenbak die ouder zijn dan 24 uur
    • Selecteer het tabblad Instellingen
    • Haal het vinkje weg bij "Computer automatisch schoonmaken...."
    • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
    • Klik dan achtereenvolgens op Analyseer en Schoonmaken.
    • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register
    • Klik op Scan naar problemen.
    • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Ik gebruik CCleaner al heel lang. De door jou voorgestelde actie heeft helaas geen resultaten opgeleverd.

Wat trouwens ook nieuw is, dat was eerst ook niet voor de update, is dat hij nu telkens bij https sites aangeeft dat de verbinding niet beveiligd is:

Click image for larger version

Name:	Knipsel.JPG
Views:	1
Size:	39,3 KB
ID:	1068968

Daarnaast is het goed te weten dat ik eerst met FEBE en OPIE backups had gemaakt en √°lles na de update weer terug heb gezet, ook alle backup bestanden van het 'profiel'.

Het enige wat anders is, is dat ik eerst in de Windows 10 omgeving zat, en nu weer in de Windows 7 omgeving (via acronis).
      Last edited by Watchman; 31-07-16, 15:49.

Comment

Tja als je je profiel geheel terugzet met febe blijft er weinig over van die schone installatie.

Gezien je volledige profiel restore kan het natuurlijk ook aan een add-on liggen die je op die manier ook hersteld hebt dus, zet die ook eens allemaal uit om na te gaan of daar ergens het probleem ligt.

Anders probeer nog eens een schone installatie of nieuw profiel aanmaken (eventueel via about:support een reset uitvoeren) en dan ipv een volledige febe profiel restore stap voor stap de elementen terug zetten. Begin dan met Restore Prefferences aangezien die het meest voor de hand licht om mogelijk problemen te veroorzaken. Als het dan dus weer mis gaat moet je dus dat element overslaan en zul je handmatig je instellingen weer eens moeten doorvoeren, ja vervelend maja oude settings gaan niet altijd nog goed werken in een nieuwe versie. Maar het kan ook best zo zijn dat je gewoon alle elementen terug kunt zetten, het totaal plaatje als je alle elementen 1 voor 1 terugzet is toch net iets anders als een volledige profiel restore.
        Last edited by eNdEmiOn; 31-07-16, 19:03.

Comment

Met eens chone installatie lukte het wel.

Comment

Dus als ik het goed begrijp heb je hetzelfde gewoon nog eens geprobeerd en dit keer lukte het wel?
            If so, DAMN GLITCHES

Comment

Working...
            X