Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Startpagina Firefox

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Startpagina Firefox

Ik gebruik al heel lang Firefox, en weet dus hoe je een startpagina moet instellen.
    Ik deed dat ook bij mijn dochter (HLN), maar zij wil dat veranderen in 'FB'
    Wat ik ook doe of probeer, steeds komt 'HLN' terug.
    Dus ERGENS staat er iets fout, maar vind @#$ niet waar!
    Iemand een idee?
    Last edited by dorado; 31-07-16, 12:45. Reden: verwerpelijk taalgebruik aangepast

Waar staat HLN voor theo?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Hoewel mijn naam niet 'Theo' is, denk ik aan 'Het Laatste Nieuws' (Belgische krant).

Comment

Maak een nieuw profiel aan in Firefox om de wijziging door te kunnen voeren.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Inderdaad Het Laatste Nieuws. Vergeet altijd dat er hier meer Nederlanders dan Belgen zitten.

Comment

Staat FF niet toevallig simpelweg ingesteld op laatst bezochte pagina weergeven bij opstarten ipv de thuispagina?

Je zou ook nog eens via about:config kunnen proberen de thuispagina te veranderen door naar browser.startup.homepage te zoeken en aan te passen.

Comment

Het is op de laptop van mijn dochter, en daar kom ik maar eenmaal per week. Dus dinsdag zal ik al uittesten wat ik hier kreeg en laat dan iets weten. Door omstandigheden ben ik er nog niet geweest en ze blijkt het plots niet erg meer te vinden, dus opgelost
              Last edited by theo2602; 31-08-16, 13:47.

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎