Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Update geen live mail opnieuw aanmelden enz

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Update geen live mail opnieuw aanmelden enz

Bericht totaal veranderd,sorry,maar anders is het voor niemand nog te begrijpen.

"Krijg de melding u moet de instelling van uw Microsoft-account aanpassen voor apps op uw andere apparaten om apps te kunnen starten en te blijven werken op dit apparaat"

Live mail heb ik ondertussen opgelost. Keer op keer moest ik mij opnieuw aanmelden,maar dat is gelukt,nu alleen Microsoft- Auccount aanpassen,dat weet ik nog niet en vind er niets over.

Nu krijg ik ook een melding: De instellingen voor uw auccount Home zijn verouderd. Wat moet ik hier mee?

Bij voorbaat dank, Sylvia
    Last edited by Sylvia; 04-08-16, 16:46.

De instellingen voor uw auccount Home zijn verouderd

Helpt het onderwerp "Geen account in mail" je verder?
    Met vriendelijke groet.
    Microsoft Pro W10 Win 10 Win10 Windows 7 Windows 8.1
    Surf bewust en voorkom misbruik. Ken het web. Onbetrouwbare sites immuniseren. Installeer geen malware. Scan (verdachte) bestanden en analyseer de overeenkomst(en). Let op de privacy. Monitor providers. Klaag over spam. Lees de huisregels. Internet veilig.

sigpic

Comment

Dank u wel voor de link, maar mijn mail doet het gewoon. Dat probleem is opgelost, die melding kwam net als de andere melding R-Onder op de laptop. De laptop heb ik al bijna niet aan.

Deze melding blijft er staan. "U moet de instelling van uw Microsoft-account aanpassen voor apps op uw andere apparaten om apps te kunnen starten en te blijven werken op dit apparaat"

Welke andere apparaten?

Comment

Working...
      X