Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op Chromium gebaseerde browsers crashen als er meer dan 2 youtube videos spelen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Op Chromium gebaseerde browsers crashen als er meer dan 2 youtube videos spelen

Hallo,
    Sinds de anniversary update van windows 10 heb ik problemen
    met alle browsers die op chromium gebaseerd zijn.
    Vanaf het moment dat er 2 videos spelen (youtube en/of andere site) crashen de browsers en herstarten ze.
    Dit is het geval in opera, vivaldi, chrome, ...
    Ik he geprobeerd zowel flash als de browsers te verwijderen en opnieuw installeren maar dat blijkt niet te werken.
    Dank bij voorbaat.

Ik heb in Vivaldi 4 video's (Youtube) tegelijk afgespeeld en geen enkel probleem. Geprobeerd op 2 verschillende pc's.
    Waarschijnlijk ligt je probleem niet bij de Chronium-browser maar bijvoorbeeld aan ge grafische kaart van je PC/Laptop.
    Kijk eens of daar updates voor zijn.

Comment

(In die browsers (de meeste tegenwoordig trouwens) gebruikt youtube de html5 player tenzij je speciale stappen zet om dat te verhinderen heeft het dus weinig zin om iets met flash te doen.)

Om na te gaan of het aan je videokaart ligt kun je hardwareversnelling eens uitzetten, dan lopen de video's via de cpu ipv de gpu.
      http://www.wikihow.com/Turn-off-Hardware-Acceleration

Comment

Update van de drivers van de intel graphics lijken het probleem te hebben verholpen.
        Dank voor de hulp.

Comment

Na een paar dagen is het probleem opnieuw opgedoken.
          Nu gebeurd het wel hoofdzakelijk bij youtube videos, bij andere sites heb ik geen probleem.
          Ook heb ik het enkel nog maar vastgesteld als de videos in 2 verschillende tabbladen spelen.

Comment

Working...
          X