Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Programmas kunnen geen verbinding maken met internet, er is wel internet.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Programmas kunnen geen verbinding maken met internet, er is wel internet.

Hallo,
    De afgelopen dagen heb ik te maken gekregen met malware virussen zoals ucr een chinees browser en nog een paar andere. Nu heb ik ze dankzij de programma genaamd UnHackme het allemaal opgelost. Nu is de probleem dat ik geen programmas, zoals Norton en chrome, kan installeren omdat ze geen verbinding kunnen maken met het internet terwijl ik wel verbonden ben. Ik kan dus gewoon surfen op internet maar geen nieuw programmas installeren. Ik heb windows 10 home en ik heb ook geprobeerd om systeem te herstellen een paar keer maar is ook niet gelukt. En ik heb ook geprobeerd firewall uit te doen of programmas toe te staan maar ook dat heeft het niet opgelost.

Ik zou proberen Windows 10 opnieuw in te stellen.
    suc7

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Alsof dat zo simpel is!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk Berichten
        Alsof dat zo simpel is!
        Dat zeg ik toch niet?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Ik heb dat eens gedaan, eerst met behoud van programma's en dan bleef de fout. Dan zonder behoud van programma's en dat duurde uren, maar was wel opgelost. Nu vraag ik mij af, ik, zoals de meesten, heb geen installatie CD, want ook update na Windows7 of geinstallerd door iemand anders. Ik heb dan voor al mijn computers een 'herstel' CD gemaakt voor als er iets fout loopt. Nu vraag ik mij af, kan dat een volledige crash opvangen, en na die fameuze verjaardagsupdate is die schijf dan nog goed, of moet ik er opnieuw maken?

Comment

https://www.microsoft.com/nl-nl/soft...load/windows10
            Kun je gewoon of gelijk op DVD of stick zetten of de ISO downloaden en die op een stick met Rufus zetten of met Imgburn op een DVD.

En voor W10 heb ipp maar 1 herstelschijf nodig.

Comment

Geld dat ook als je 32 en 64 bit computers hebt?

Comment

Wat je wilt, al gebruikt?
                Dan zie je het vanzelf.
                De goede keuzes maken.

Comment

Working...
                X