Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ethernet kabel wordt niet herkend

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ethernet kabel wordt niet herkend

Hallo!

Mijn ethernet kabel wordt niet herkent door mijn vaste pc. Er komt te staan dat deze niet aangesloten is. Maar dit is wel het geval. Op mijn laptop werkt de kabel wel gewoon dus het niet aan de verbinding.
    Gisteren kreeg ik ineens een blauw scherm waar op stond dat er een probleem was en een automatisch herstel werd dan uitgevoerd, op het blauw scherm stond : foutcode 0xc0000225
    Hierna werkte het internet wel... maar toen ik vandaag mijn pc opstarte had ik weer geen internet .. :/

Hoe kan ik dit oplossen???? :c

Alvast bedankt!!!!!

Het bizarre aan dit verhaal is dat dit wel kan. Ik heb het zelf al eens meegemaakt dat ik bij een kabelverwisseling de apparatuur wel herkend wordt, maar of dit hier ook de hand is. Probeer het eens zou ik voorstellen.

Zit de kabel ook wel goed vast aangesloten op het moederbord?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Ik heb gevonden hoe ik mijn internet terug kan laten werken :s Ik moet onder netwerkadaptor mijn ethernetkabl deïnstalleren en ook uittrekken. Als ik dan de pc opnieuw opstart en de kabel insteek heb ik wel gewoon internet...
      Maar dat ik dit dan elke keer moet doen is toch niet normaal?

dorado edit:
      Onndige quote verwijderd
      Last edited by dorado; 26-11-16, 18:11.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heloise
        Hallo!

Gisteren kreeg ik ineens een blauw scherm waar op stond dat er een probleem was en een automatisch herstel werd dan uitgevoerd, op het blauw scherm stond : foutcode 0xc0000225
        Hierna werkte het internet wel... maar toen ik vandaag mijn pc opstarte had ik weer geen internet .. :/

Hoe kan ik dit oplossen???? :c

Alvast bedankt!!!!!
        Kun je de logs posten uit deze introductiepost?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎