Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen netwerk na update Windows 10

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Geen netwerk na update Windows 10

Na een update van Windows 10 op 24 mei krijg ik op geen enkele manier verbinding met mijn netwerk. Het ligt niet aan de router want met mijn telefoon werkt alles prima. De netwerkadapter werkt ook goed en heb die al opnieuw geïnstalleerd, de drivers zijn up to date en al systeemherstel gedaan maar dit werkt niet, krijg dan een onbekende foutmelding. Wat kan het probleem zijn?

CMD openen als admin en een ipconfig /all uitvoeren en het screenshot hier plaatsen om mee te beginnen.

Hier staan ook een aantal mogelijke oplossingen.
    https://support.microsoft.com/nl-nl/...nection-issues

Comment

Hoi Pearl, de oplossingen in de link heb ik al geprobeerd maar niets werkt. Hoe plaats ik een foto met mijn telefoon?

Comment

Volgens mij is de foto gelukt?

Comment

Niets te zien.....

Maare, die 2 opties uit de 2e regel geeft geen resultaten?

Comment

Nee alle opties werken niet, heb ook al contact met Tele2 gehad, niets. Maar volgens mij ben ik erachter wat het is. Als ik rechtsbeneden klik op het icoontje dat er geen netwerk is komt er een pop up met vliegtuigstand. Als ik nu echter naar netwerkinstellingen ga via die pop up kan ik die vliegtuigstand niet uitzetten, die optie is er gewoon niet meer. Hoe nu verder?

Comment

Merk en type notebook?
              Geen knop erop om die vliegtuigstand in en uit te schakelen?

Comment

Het is opgelost! De oplossing was wel de meest simpele, gewoon de stekker van de pc eruit halen? Alles werkt weer, bedankt voor het meedenken Pearl.

Comment

Working...
                X