Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn favorieten lijst op mijn google pagina

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• mijn favorieten lijst op mijn google pagina

mijn favorieten lijst op mijn google pagina, blijf er heel breed op staan
    ik heb al geprobeerd om hem smaller te slepen dit doe het even want zodra ik weer opnieuw op mijn google pagina kom is mijn favorieten lijst weer heel breed wel bijna een halve pagina
    heb ook geprobeerd via bestand en dan op ctrl en alt geklikt om af te sluiten ook dat werkt niet
    en ook geprobeerd via bestand en afsluiten ook dat werkt niet

Om welke browser gaat het en kun je een schermafbeelding plaatsen van wat je bedoelt?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

ik heb windows 10 . met als standaard App Internet Explorer zou morgen proberen om een screenschot te maken Sorry, maar ik heb u in het begin van de avond via een Mailbericht het Google scherm met mijn Favorieten lijst toegestuurd waarop u mij een bericht terug stuurden dat ik dit moest plaatsen in gereedschappen dus u heeft toch mijn Google scherm met daarbij mijn Favorieten lijst u kan dan toch zien waar om ga mvg jan schermafbeelding maken toch gelukt staat op blz 5 Click image for larger version

Name:	google pagina.JPG
Views:	1
Size:	65,8 KB
ID:	1070361 hoop dat dit goed is dorado
      Last edited by dorado; 16-08-17, 19:19.

Comment

Ik weet het niet precies, maar ik zou als eerst de allerlangste naam van je favoriet inkorten door er een passende korte naam toe te wijzen.

Comment

Heb ik gedaan alle woorden heel kort gemaakt Maar toch blijft mijn favorietenlijst nu ook nog heel breed

Comment

Stap 1:
            Maak een backup van je favorieten

Stap 2:
            Download ResetBrowser naar het bureaublad.
            • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
            • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op ResetBrowser.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
            • Als het scherm "About ResetBrowser" opent klik daar dan "OK".
            • Het scherm van "ResetBrowser" opent.

• Klik Reset Google Chrome.

Comment

opgelost

Comment

Working...
              X