Beste Nucia,
Ik heb een VPN-verbinding gehad van NordVPN, maar ik wil er graag van af.
Nu heb ik NordVPN gedeinstalleerd, maar de verbinding blijft staan bij de "netwerkverbindingen" (zie screenshot).
De verbinding staat wel uit, maar toch geeft hij een ander IP-adres weer een niet meer mijn Ziggo als provider.
Hierop heb ik gegoogled en daar stond dat je de SecureLine verbinding moet uitschakelen.
Dit heb ik geprobeerd, maar als ik hier met de rechtermuis op klik, kan ik "verwijderen" niet selecteren en dus gebruiken.
Wie kan mij verder helpen om dit te verwijderen zodat ik weer mijn "oude" ip-adres en provider (Ziggo) heb?

Update:
Het is mij nu wel gelukt om de SecureLine verbinding te verwijderen.
Dit bleek een onderdeel van Avast te zijn.
Echter als ik nu mijn IP-adres bekijk, is deze nog steeds hetzelfde als met de VPN verbinding en niet zoals voorheen.
Als ik naar Speedtest.net ga, zou mijn lokatie ergens in Amsterdam zijn en niet zoals normaal in Roermond met mijn Ziggo als provider.
Ook is mijn down-en uploadsnelheid aanzienlijk langzamer dan normaal.
Ik kan ook niet meer connecten met mijn ConnectBox van Ziggo (zie screenshot)

Graag had ik nog steeds hulp als dat mogelijk is.
Alvast bedankt!
Ik heb een VPN-verbinding gehad van NordVPN, maar ik wil er graag van af.
Nu heb ik NordVPN gedeinstalleerd, maar de verbinding blijft staan bij de "netwerkverbindingen" (zie screenshot).
De verbinding staat wel uit, maar toch geeft hij een ander IP-adres weer een niet meer mijn Ziggo als provider.
Hierop heb ik gegoogled en daar stond dat je de SecureLine verbinding moet uitschakelen.
Dit heb ik geprobeerd, maar als ik hier met de rechtermuis op klik, kan ik "verwijderen" niet selecteren en dus gebruiken.
Wie kan mij verder helpen om dit te verwijderen zodat ik weer mijn "oude" ip-adres en provider (Ziggo) heb?
Update:
Het is mij nu wel gelukt om de SecureLine verbinding te verwijderen.
Dit bleek een onderdeel van Avast te zijn.
Echter als ik nu mijn IP-adres bekijk, is deze nog steeds hetzelfde als met de VPN verbinding en niet zoals voorheen.
Als ik naar Speedtest.net ga, zou mijn lokatie ergens in Amsterdam zijn en niet zoals normaal in Roermond met mijn Ziggo als provider.
Ook is mijn down-en uploadsnelheid aanzienlijk langzamer dan normaal.
Ik kan ook niet meer connecten met mijn ConnectBox van Ziggo (zie screenshot)
Graag had ik nog steeds hulp als dat mogelijk is.
Alvast bedankt!
Comment