Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Melding links in G-mail

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Melding links in G-mail

Al vele jaren gebruik ik G-mail met grote tevredenheid. De laatste tijd echter irriteert mij een melding van het programma als er een nieuw bericht is. Ik zie geen verschil tussen beide keuzemogelijkheden; er verandert dan niets. In de instellingen van G-mail vind ik hier niets over. De melding blijft hardnekkig terugkomen. Zou daar van af willen.

Click image for larger version

Name:	Knipsel.JPG
Views:	1
Size:	27,5 KB
ID:	1074538
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Lees de instructies hier ff door....

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Dank je wel dorado,

Bij de "Handlers" stond in Google Chrome G-mail als geblokkeerd. Dit heb ik daar helemaal verwijderd. Even aanzien wat er dan gebeurt met de melding.
      Ik meen me te herinneren dat wanneer ik in de melding op toestaan klikte er dan een lijstje verscheen met applicaties om een keuze te maken. G-mail staat daar dan niet bij.

Ik begrijp nu in ieder geval waar de melding over gaat. Het is inmiddels weer een keer verschenen en ik heb op toestaan geklikt, waarmee ik dus aangeef dat g-mail als e-mailprogramma gebruikt kan worden op websites met een link naar e-mail. Daarmee moet dan toch de kous af zijn en is het niet noodzakelijk mij iedere keer weer de melding voor te schotelen? Anders moet ik de hele optie voor handlers in de instelling van Chrome uitschakelen, denk ik.
      Last edited by dorado; 07-07-20, 07:36. Reden: Berichten samengevoegd
      Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Comment

De instelling moet niet verwijderd zijn, maar Chrome moet weten welke applicatie als toegestaan is ingesteld....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dorado
          De instelling moet niet verwijderd zijn, maar Chrome moet weten welke applicatie als toegestaan is ingesteld....
          ja,ja.......dat gaf ik dus aan in het laatste bericht dat jij samenvoegde met dat daarvoor. Nog even aanzien.

Tot hier is de melding niet meer verschenen. Bedankt.
          Last edited by dorado; 09-07-20, 14:53. Reden: Berichten samengevoegd

Comment

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎