Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Video speelt niet af in Firefox

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Video speelt niet af in Firefox

Met Firefox krijg ik op NU.nl onderstaande melding als ik een video wil openen. Als ik op de melding klik dan word ik nergens naar toe geleid. Ook in de instellingen van Firefox zie ik niet wat ik aan cookies kan veranderen.

Met Firefox kan ik wel video's openen op AD.nl. Ik zou graag de storing op NU.nl verholpen zien.

Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Wanneer ik de cookie-instellingen aanpas, doet ie het gewoon.
    Kijk hier hoe je de cookie-instellingen checkt.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Dank je wel voor de reactie,

Ik heb de instelling in Firefox aangepast volgens de afbeelding; een andere mogelijkheid zie ik niet De melding blijft op NU.nlHet voorbeeld op de website , zoals door jou aangereikt betreft waarschijnlijk een oudere versie van Firefox. Ik herken het voorbeeld niet.

Edit: Ik heb de extensie "I don't care about cookies" uitgeschakeld op nu.nl, Dat helpt.
      Last edited by atwee; 12-08-20, 11:34.
      Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Comment

Welke extensies draait FF nog meer?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Comment

Working...
          X