Mededeling

Collapse
No announcement yet.

facebook wil niet laden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• facebook wil niet laden

Goeiedag,

Tegenwoordig wilt mijn pc niet altijd facebook meer laden, af en toe lukt dit en dan weer niet..

Aan het internet kan het ook niet liggen want als ik met mijn iphone via wifi verbond gebeurd dit probleemloos.
    Het werkt met zowel firefox, IE, google chrome niet.

Mvg

niemand een idee ? :s

Comment

Bij norton kan het ook niet liggen, als ik alles uitschakel werkt die nog steeds niet..

Comment

Probeer eerst : https://www.facebook.com/ in plaats van http of www.facebook.com

Evt kan je voor Firefox of IE proberen het opnieuw te installeren, misschien dat dat werkt..

Als t niet lukt hoor ik het wel
        Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig.

Comment

alles gedaan wat je zei, zonder resultaat

Comment

wat kan dat nu toch zijn ?????

Comment

Hallo, ik heb momenteel hetzelfde probleem. Het is begonnen nadat ik W7 SP1 geinstalleerd heb. Ik heb een Medion PC en daarom moest ik een bios-update doen om SP1 te kunnen installeren. Misschien helpt deze info??
              Groetjes,
              Johan

Comment

alles is up to date.

Comment

Tegenwoordig wilt mijn pc niet altijd facebook meer laden, af en toe lukt dit en dan weer niet..
                  Dit is een vage omschrijving. Als FB niet meer wil laden, blijft de pagina dan laden, blijft de pagina blanco, etc. Als je dan op F5 drukt, werkt het dan wel?

Heb je andere pc's in huis die van dezelfde verbinding gebruikmaken?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

ja, mijn laptop gaat hier probleemloos heen, dus als ik naar facebook surf geeft die aan dat dat verbinding aan het maken is, dit kan uren blijven duren..

F5 drukken heeft geen enkel effect

Comment

En dat is op dezelfde verbinding

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X