Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Windows hangt vast, bij 'windows starten.'

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Windows hangt vast, bij 'windows starten.'

Hallo,

Ik zet de pc aan en alles gaat goed totdat Windows gaat laden. Dan zie ik windows start.... Als ik overigens herstel probeer uit te voeren via het boot menu krijg ik na heeeeeeeel lang wachten het blauwe windows 7 achtergrond scherm, met mijn muis, maar de muis doet niets. En er laad ook niets.

Boot cd geprobeerd, maar ook dat lukt niet, want hij blijf dan ook laden zonder iets te doen. Het gaat hier om een Acer laptop. Wat moet ik ermee doen denken jullie?

Update: Zelfs acer factory reset alt+f10 werkt niet het scherm komt wel maar kan nergens op klikken. Momenteel ga ik Hirens Boot Cd proberen.
    Last edited by meemai; 15-06-13, 14:45.

als je er in kan komen met hirens boot cd controleer dan even of alle drivers werken scan de computer op virusen en als dat niet helpt je pc terug zetten naar een herstelpunt van voor dat deze problemen begonnen.
    wat je ook kan proberen en waar je geen boot cd bij nodig heb is opstarten met de laatst bekende juiste configuratie
    staat volgens mij in hetzelfde menu als waar safemode staat
    hier wat meer info er over: http://windows.microsoft.com/nl-nl/w...-configuration

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door christian1122 Bekijk Berichten
      als je er in kan komen met hirens boot cd controleer dan even of alle drivers werken scan de computer op virusen en als dat niet helpt je pc terug zetten naar een herstelpunt van voor dat deze problemen begonnen.
      wat je ook kan proberen en waar je geen boot cd bij nodig heb is opstarten met de laatst bekende juiste configuratie
      staat volgens mij in hetzelfde menu als waar safemode staat
      hier wat meer info er over: http://windows.microsoft.com/nl-nl/w...-configuration
      Geprobeerd maar hielp voor geen meter allemaal. Wat nu de insteek is is de hd aan mijn andere pc hangen en een backup maken. Echter kan ik de gebruikersmap niet in. Het geeft me geen toegangn hoe fix ik dit?
      Oh heb het gefixd.

Nu windows maar opnieuw erop flikkeren.

Comment

wacht
        het lukte je wel om in de boot cd te komen of niet?

en wat bedoel je met het geeft me geen toegang?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door christian1122 Bekijk Berichten
          wacht
          het lukte je wel om in de boot cd te komen of niet?

en wat bedoel je met het geeft me geen toegang?
          Beste.

Ja het lukte me om in de boot cd te komen de mini xp versie werkte niet. Zou ik het problemen kunnen maken met hiren boot disc? Ik probeer nu bakc ups te maken via mijn dekstop ik kon de map niet in maar moest de rechten aanpassen in mijn computer. Dat is nu gemaakt.

Maar wat moet ik doen met de hiren backupdisc?

Comment

Ik ben niet echt heel erg bekend met hirens boot cd maar bij ultimate boot cd (ubcd) weet ik dat er tools zijn om virussen te verwijderen drivers te repareren en corrupte harde schijven repareren en dat soort dingen misschien kan je dat proberen

Comment

Yo ik zal er straks eens naar kijken als ik alles overgeheveld heb.

Comment

Working...
              X