Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fout bij configureren windows updates

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Fout bij configureren windows updates

Hallo,

Ik heb problemen met het installeren van windows updates. Ik heb ze gewoon op automatisch staan dus ik heb eigenlijk nooit meegekregen dat het niet goed ging. Er wordt dus gezegd als de computer opnieuw opstart: Fout bij configureren windows updates, wijzigingen worden ongedaan gemaakt. Dit is al van heel ver terug. Het begon al in 2012, dit kon ik ook allemaal zien in de windows update geschiedenis lijst maar er staat nu alleen nog maar van 2013, ik weet niet of dit komt omdat ik Microsoft Fix it heb gebruikt. Want ik heb namelijk al een topic doorlopen namelijk deze: http://www.nucia.eu/forum/threads/59...meer-oplossing
    Alleen het werkt niet. Ik heb wel een microsoft office die niet legitiem is. Ik weet niet of het echt daar aan ligt en wil em best verwijderen alleen onthoud hij dan wel al bij word bestanden? Niet dat als ik em verwijder en daarna weer op mijn computer installeer dat hij de bestandstekens niet meer kan lezen bijvoorbeeld?
    Ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven hoe ik dit moet gaan oplossen. Ik heb ook nog even 2 afbeeldingen bijgevoegd, misschien hebben jullie daar wat aan. Click image for larger version

Name:	windows updates.png
Views:	1
Size:	247,2 KB
ID:	1073716Click image for larger version

Name:	windowsupdate2.png
Views:	2
Size:	237,5 KB
ID:	1073718

Groeten Luuk

Voer de gegeven tips eens uit in deze thread & laat weten wat geholpen heeft.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Working...
    X