Beste,
Heb sinds een week last van wegvallende beeldschermen(2).
Ik krijg dan steeds de melding "Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld"
Heb online al naar oplossingen gezocht en mijn drivers gedeinstalleerd ,eerst via Nvidea programma , later via apparaat beheer. En nieuw drivers geïnstalleerd.
Dit bracht geen verbetering.
Omdat mijn video kaart al aardig op leeftijd was , dacht ik dat de kaart aan het sterven was.
Dus maar een nieuwe kaart gekocht, een Nvidea Msi 760 .
Deze erin gezet ., Al de oude drivers verwijdert , nieuwe drivers geïnstalleerd en geupdate , maar helaas is het probleem niet opgelost .
Hij blijft nog steeds om de paar minuten flikkeren en dezelfde melding geven .
Welke oplossingen kan ik nog proberen ?
P.S. Als ik de Windows prestatie index laat draaien , krijg ik een foutmelding en loopt de index vast.
Groeten,
Sef Bezemer
Heb sinds een week last van wegvallende beeldschermen(2).
Ik krijg dan steeds de melding "Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld"
Heb online al naar oplossingen gezocht en mijn drivers gedeinstalleerd ,eerst via Nvidea programma , later via apparaat beheer. En nieuw drivers geïnstalleerd.
Dit bracht geen verbetering.
Omdat mijn video kaart al aardig op leeftijd was , dacht ik dat de kaart aan het sterven was.
Dus maar een nieuwe kaart gekocht, een Nvidea Msi 760 .
Deze erin gezet ., Al de oude drivers verwijdert , nieuwe drivers geïnstalleerd en geupdate , maar helaas is het probleem niet opgelost .
Hij blijft nog steeds om de paar minuten flikkeren en dezelfde melding geven .
Welke oplossingen kan ik nog proberen ?
P.S. Als ik de Windows prestatie index laat draaien , krijg ik een foutmelding en loopt de index vast.
Groeten,
Sef Bezemer
Comment