Mededeling

Collapse
No announcement yet.

backupgegevens windows live mail terugzetten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• backupgegevens windows live mail terugzetten

Hallo,

Ik deed een systeemherstel nadat ik een systeemkopie genomen had.
    De backup is teruggezet en alles werkt goed behalve Windows Live Mail. Van dit laatste programma maakte ik een backup van de mails en van de contactpersonen (2 bestanden die nu op een externe harde schijf staan).
    Ik kan die bestanden echter niet in Windows Live Mail brengen.
    Weet iemand hoe ik dat kan doen, zodat ik mijn mails en mijn adresboek terugkrijg?
    Dank op voorhand.

Je zegt: "Van dit laatste programma maakte ik een backup van de mails en van de contactpersonen (2 bestanden die nu op een externe harde schijf staan)."

Met welk programma heb je dit gedaan?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Dat weet ik niet meer. Ik herinner me dat de map AppData verdwenen was, dus ik heb de map 'windows live mail' niet kunnen backuppen met het programma van mijn systeem (HP). Misschien gewoon via verkenner?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk Berichten
        Dat weet ik niet meer. Ik herinner me dat de map AppData verdwenen was, dus ik heb de map 'windows live mail' niet kunnen backuppen met het programma van mijn systeem (HP). Misschien gewoon via verkenner?
        Ondertussen kan ik Windows Live Mail helemaal niet meer gebruiken. Wanneer ik het open krijg ik volgende melding: voordat berichten in WLmail kunnen worden bekeken, moeten de mappen worden gedownload. Klik op downloaden om de mappen te downloaden.
        Wanneer ik dat doe krijg ik dit bericht: de host imap.telenet kan niet worden gevonden. Controleer of de naam van de server correct is ingevoerd.

Comment

Working...
        X