Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beeldscherm (+lettertype) té groot in Mozilla Firefox

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Beeldscherm (+lettertype) té groot in Mozilla Firefox

Beste

Sinds enkele dagen staat mijn beeldscherm tijdens het gebruik van Firefox veels te groot. Het lijkt of het scherm op 120% staat. Ik moet telkens met ctrl+scroll mijn scherm verkleinen. Na het sluiten en opnieuw opstarten, staat het scherm op de oude, té grote, waardes. Tot vorige week had ik dit probleem niet.

Mijn computer loopt ook wel wat stroever sinds dit probleem. (virus?)

Hoe kan ik dit probleem oplossen, zodat ik terug mijn standaardgrootte heb?

Alvast bedankt.

Probleem aangepakt in "Hulp bij Virusnfecties" : http://www.nucia.eu/forum/threads/70...920#post680920
    Last edited by Emphyrio; 12-07-13, 13:40.
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Beste

Na hulp van Emphyrio in de map "hulp bij virusinfecties', is het probleem jammer genoeg niet opgelost.

Nu heb ik een systeemherstel gedaan naar vorige week, toen alles nog in orde was, en zijn alle problemen terug verdwenen. Normaal scherm en geen fouten meer (geen lichter beeld,...).

Nu heb ik echter het probleem, dat ik sinds woensdag Autocad Civil 3D op mijn laptop heb staan (pas nadat het probleem is opgetreden). De verdeler van het programma heeft woensdag de ganse dag gewerkt om alle instellingen naar mijn wens aan te passen. Bij de systeemherstel zijn al deze instellingen jammer genoeg verdwenen. Dus heb ik de systeemherstel maar ongedaan gemaakt. Het opnieuw instellen van Civil 3D is geen optie.

Vorige week hebben ze wel het RAM geheugen verdubbeld naar 8GB ifv het gebruik van Civil 3D.

Kunnen deze gegevens je wat op weg helpen?

Heb ik een probleem met mijn videokaart?

Mvg

Comment

Working...
      X