Mededeling

Collapse
No announcement yet.

programma probleem in windows

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• programma probleem in windows

windows installer trayapp.msi

Hallo,

Na het terugzetten van herstelpunt voor printer probleem... kreeg geen installatie meer gedaan van printer.

Onderstaand komt gelijk na het opstarten in het scherm:
    the feature you are trying to use is on a network resource .... dit is van windows installer trayapp.msi

Ik moet het schermpje tot wel 3 keer wegklikken voordat ik verder kan gaan.

Na een tijdje bij de sector hulp bij virusinfectie gezeten te hebben zijn we tot de conclusie gekomen dat het niet gaat om malware.

Nu blijkt mijn printer toch voor een deel te werken maar zie niets van het programma terug in het configuratiescherm onder de programma`s. Enkele delen van het printerprogramma werken nog steeds niet.
    Heb geprobeerd deze te installeren via de software maar krijg dan de melding dat het al aanwezig is.

Installatie cd van de printer insteken en kijken of dat het probleem oplost.
    Eventueel herstarten met die cd in de drive.

(kan gerelateerd zijn aan HP Photosmart Digital Imaging software)

Comment

@anja,
      Probeer alles is te deïnstalleren d.m.v. Revo Uninstaller (gratis versie voldoet)
      En daarna alles opnieuw installeren zoals Marckie al aangaf.
      Misschien moet je wel eerst de printer ontkoppelen van de computer maar dat zal wel in de handleiding staan.

Succes!
      mvg, Peter

The future ain’t what it used to be.

Comment

Bekijk deze link:
        Printersoftware verwijderen - HP®Ondersteuning

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Hallo allemaal.

Ik had al deze opties al herhaaldelijke malen geprobeerd. Het heeft allemaal niet mogen helpen.
          Uiteindelijk heb ik de pc opnieuw naar fabrieksinstelling terug gezet en daarmee is dan ook het probleem opgelost. Ik had eerst alle mogelijke pogingen zo gedaan.

Comment

Het probleem is hiermee opgelost.

Comment

mvg, Peter

The future ain’t what it used to be.

Comment

Working...
              X