Mededeling

Collapse
No announcement yet.

snelkoppelingen doorgekoppeld met media player? HELP!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• snelkoppelingen doorgekoppeld met media player? HELP!

Hallo!
    Ik ben nieuw hier en weet dus ook niet zo veel af van computers , ik heb jullie hulp dus nodig.
    Ik heb een laptop en alles ging vlotjes tot een tijdje geleden , zo goed als al mijn snelkoppelingen op mijn bureaublad zijn veranderd naar een icoon van windows media player. (bv: google chrome , avast (mijn antivirus programma) , skype , ...)en als ik er op klik komt erop: eerst een scherm zoals iets van media player zou openen endan nog een scherm met : kan het bestand niet afspelen. mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandtype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren. En daaronder twee vakjes met sluiten en help op het web , via dat laatste geraak ik dus wel op internet. Maar dat is heel irritant , en ik kan dus niet op skype , ...
    Kan iemand mij helpen??
    Alvast bedankt!

Hallo Unicorn en welkom op Nucia,

Zoals ik kan zien heb je alle programma's standaard ingesteld op windows mediaplayer.
    Om dit probleem op te lossen gaan we de volgende stappen uitvoeren:

1 Ga naar start
    2 Zoek in het onderste zoekvenster naar "standaardprogramma's"
    3 klik op uw standaardprogramma's instellen
    4 klik op het programma naar keuze ( in jouw geval moet je alle programma's nagaan omdat alle icoontjes bij jou standaard als WMP is ingesteld.)
    5 Klik op Selecteer wat er met dit programma moet worden geopend.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag.

Mvg,

Owner

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Owner Bekijk Berichten
      Hallo Unicorn en welkom op Nucia,

Zoals ik kan zien heb je alle programma's standaard ingesteld op windows mediaplayer.
      Om dit probleem op te lossen gaan we de volgende stappen uitvoeren:

1 Ga naar start
      2 Zoek in het onderste zoekvenster naar "standaardprogramma's"
      3 klik op uw standaardprogramma's instellen
      4 klik op het programma naar keuze ( in jouw geval moet je alle programma's nagaan omdat alle icoontjes bij jou standaard als WMP is ingesteld.)
      5 Klik op Selecteer wat er met dit programma moet worden geopend.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag.

Mvg,

Owner
      Nu al heel erg bedankt!
      Ga het nu proberen

Comment

Ik heb alles uitgevoerd zoals u zei maar ik kan niets selecteren, alles staat al geselecteerd en ik kan het vinkje niet uitdoen ofzo , echt raar! En wat moet ik dan selecteren?

Comment

Beste Unicorn,

Zou je eventueel een systeemherstel kunnen uitvoeren naar een punt wanneer dit probleem nog niet voordeed?

Als je niet zou weten hoe dit werkt, kun je even de handleiding doorlezen voor systeemherstel.

http://www.nucia.eu/forum/threads/30...stel-gebruiken

Mvg,

Owner

Comment

Working...
          X