Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Probleem met systeemherstel en schijfcontrole

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem met systeemherstel en schijfcontrole

Wanneer ik mijn laptop opstart (windows 7) en inlog als de reguliere gebruiker gaat het scherm op een gegeven moment op zwart en doet hij vervolgens niets meer. Soms gaat hij wel verder en krijg ik mijn bureaublad met snelkoppelingen te zien, maar hij blijft laden en de computer blijft onbruikbaar.
    Wanneer ik me aanmeld als guest-gebruiker werkt het wel. Eén van de keren dat ik was aangemeld als guest-user (ik weet niet zeker of dit in de veilige modus of in de reguliere modus was) kreeg ik rechtsonderin de melding dat ik chkdsk uit moet voeren. Dit heb ik vervolgens gedaan en ingesteld dat dit automatisch moest gebeuren bij het opstarten van de computer. Vervolgens de computer opgestart, maar ik krijg een foutmelding dat de schijf niet is vrijgegeven door een onlangs geinstalleerd softwarepakket (of een melding die daar in ieder geval op lijkt) en dat ik eerst systeemherstel uit moet voeren. Als ik vervolgens systeemherstel probeer uit te voeren krijg ik de melding dat ik eerst chkdsk uit moet voeren.

Heeft iemand toevallig een oplossing voor dit probleem?
Working...
X