Mededeling

Collapse
No announcement yet.

iernonce.dll bij opstarten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• iernonce.dll bij opstarten

Als ik mijn windows 7 32bit systeem wil opstarten krijg ik een bericht dat er een probleem is opgetreden tijdens het starten van iernonce.dll

sfc /scannow heb ik geprobeerd, deze vond wel beschadigde bestanden, maar kon deze niet herstellen.
    ook de internet explorer fixit deed niks.
    Last edited by Filthy rich; 29-09-13, 15:23.

Oorspronkelijk geplaatst door Filthy rich
    ook de internet explorer fixit deed niks.
    Over welke versie spreken we?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Logs worden in deze sectie NIET behandeldt. daarvoor moet je in de "Hulp bij virusinfecties" zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Filthy rich Bekijk Berichten
      naar aanleiding van deze link, hierna ging de helper op dat forum echter weer wat anders invoeren en die code heeft denk ik geen betrekking specifiek op mijn pc.
      De link waarnaar je verwijst naar een opgelost probleem (Politievirus) dateert van do 18 okt, 2012 09:24:05, ik begrijp dus niet goed waar je heen wilt.
      Last edited by Emphyrio; 08-08-13, 18:15.
      Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
      E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Het gaat over IE 10

Oorspronkelijk geplaatst door Emphyrio Bekijk Berichten
        Logs worden in deze sectie NIET behandeldt. daarvoor moet je in de "Hulp bij virusinfecties" zijn.

De link waarnaar je verwijst naar een opgelost probleem (Politievirus) dateert van do 18 okt, 2012 09:24:05, ik begrijp dus niet goed waar je heen wilt.
        Dit is geen virusprobleem, moet ik mij daar alsnog met dit probleem gaan melden?
        Ik verwijs daarnaar omdat die gozer het heeft opgelost met de stap die daarna komt (nadat ie het virusprobleem had verholpen, die kan ik echter niet zomaar toepassen op mijn pc. Ik heb ook niet het politievirus probleem of wat dan ook gehad.
        Last edited by Filthy rich; 08-08-13, 20:00.

Comment

Dit is geen virusprobleem, moet ik mij daar alsnog met dit probleem gaan melden?
          Nee, maar ikan je de log van zoek.exe verwijderden uit je eerste posting, die hoort hier namelijk niet thuis.

Ik verwijs daarnaar omdat die gozer het heeft opgelost met de stap die daarna komt (nadat ie het virusprobleem had verholpen, die kan ik echter niet zomaar toepassen op mijn pc. Ik heb ook niet het politievirus probleem of wat dan ook gehad.
          Zoek.exe moet je niet gerbuiken zonder kennis van zaken. dat geldt trouwens voor elk analysetool.

Comment

ja die kan ik verwijderen, ik weet wel tot hoever ik zoek.exe kan gebruiken. Vandaar dat ik de daaropvolgende stap ook niet heb toegepast

Comment

Dank je.

Comment

bump

Comment

Laat eerst je pc eens onderzoeken om malware zodat je dat kan uitsluiten.

Hulp bij virusinfecties

Comment

Dat is destijds al gebeurd.

Ik heb het zelf 'opgelost', ik heb de oorspronkelijke file van de windows cd gehaald en iernonce.dll vervangen en hierna mijn pc opnieuw opgestart. Toen kwam er plotseling een scherm voor met zoek.exe (die ik de laatste keer heb gebruikt om virussen op te zoeken op deze pc via dit forum) ik denk dus dat zoek.exe misschien wat verkeerds heeft gedaan.

Het topic kan dus op slot
                    Last edited by Filthy rich; 29-09-13, 15:23.

Comment

ik denk dus dat zoek.exe misschien wat verkeerds heeft gedaan.
                      Ik denk eerder dat je zoek.exe op een niet correcte wijze hebt gebruikt.
                      Daarom dat je het gebruik ervan, beter op advies van Gekwaificeerde Helpers uitvoerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Emphyrio Bekijk Berichten
                        Ik denk eerder dat je zoek.exe op een niet correcte wijze hebt gebruikt.
                        Daarom dat je het gebruik ervan, beter op advies van Gekwaificeerde Helpers uitvoerd.
                        Nee enkel gebruikt wat mij verteld werd op dit forum cntrl+c cntrl+v.
                        Last edited by Filthy rich; 01-10-13, 18:10.

Comment

Working...
                        X