Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan geen software verwijderen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kan geen software verwijderen

Software verwijderen in configuratiescherm werkt niet meer.

Hallo Gui 14,

Zou je de klacht wat verder kunnen omschrijven? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding, of gebeurt er iets anders op je scherm?

Comment

Hoi Linkforsoad,

Ik krijg een berichtje met het verzoek te wachten tot het huidige programma is gewijzigd of verwijderd en dat geldt voor alle aanwezige programma's in het configuratiescherm.

Comment

Hallo Gui 14,

Dan loopt er dus nog een installatie/deinstallatie op de achtergrond. Heb je de machine al eens opnieuw opgestart?

Mocht dat niet werken, start de computer dan eens op in veilige modus, door direct bij het opstarten de toets F8 ingedrukt te houden, totdat er een scherm met opties komt. Selecteer daarna de Veilige Modus met de pijltjestoetsen en druk op Enter. Probeer dan in de veilige modus eens om de programma's te verwijderen.

Comment

Bedankt, ik ga het proberen!

Comment

Geeft het zelfde probleem

Comment

Dat is raar. Ik heb het vermoeden dat er op de achtergrond is meeloopt wat niet helemaal de bedoeling is, dat heb ik recent een aantal maal voorbij zien komen met dezelfde klacht. Daarvoor moet je echter in de sectie HiJackThis zijn, zie deze link.

Comment

OK ga ik doen!

Comment

Ik heb vandaag de oplossing zelf gevonden n.l. Avg free 2013 was het probleem daarbij is er iets mis gegaan bij het verwijderen waardoor andere programma's ook niet meer te verwijderen waren. Met de AVG remover lukte het om AVG te verwijderen waardoor alles weer normaal werkt.

Comment

Top Daar was ik zo snel niet opgekomen, goed om te horen dat het opgelost is.

Comment

Working...
                    X