Mededeling

Collapse
No announcement yet.

foutmelding downloaden - torrents en piraat

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• foutmelding downloaden - torrents en piraat

Hallo Nucia,

Sinds kort krijg ik de volgende foutmelding als ik van Pi****Bay of gewoon een torrent wil downloaden:

"De Help-toepassing voor ...b80f1(enzovoorts)... kan niet worden geopend. Het protocol dat is opgegeven in dit adres, is ongelding. Zorg ervoor dat het adres juist is en probeer het opnieuw."

Ik heb de jongste Windows updates gedownload en Internet Explorer 10 naar de standaardinstellingen teruggebracht.

Niets helpt,
    Nucia wel?

groets,
    hans53

Oorspronkelijk geplaatst door hans53 Bekijk Berichten

Ik heb de jongste Windows updates gedownload

hans53...

Grote kans dat hier het probleem zit...

KB2859537, ( 13-8-2013... ) schijnt hier en daar, nogal voor problemen te zorgen...

Comment

Seven of Nine,

KB2859537 update verwijderd.
      Helaas is het probleem niet opgelost ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hans53 Bekijk Berichten

Seven of Nine,

KB2859537 update verwijderd.
        Helaas is het probleem niet opgelost ...

Pc opschonen met CCleaner... http://filehippo.com/download_ccleaner/

Vinkjes als in onderstaand voorbeeld, en klik op schoonmaken...

KLIK HIER voor een vergroting!
        (Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)

Ga dan naar het register en klik op Scan naar problemen...

KLIK HIER voor een vergroting!
        (Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)

Mocht er wat gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen...

Dan verschijnt er een pop up in beeld met de vraag, of je een Back up wilt opslaan...
        (doe dit naar je bureaublad...)

Pc opnieuw opstarten, en kijken of het nu wel lukt...

Comment

Helaas, geen verbetering ...

Comment

Update KB2859537 is weer teruggezet.
            AVG volledige computerscan laten uitvoeren en nogmaals CCleaner gedraaid.
            Terugzetten naar een vorig herstelpunt geeft evenmin een verbetering.

Melding: "De Help-toepassing voor ...b80f1(enzovoorts, steeds wisselende opgave)... kan niet worden geopend. Het protocol dat is opgegeven in dit adres, is ongelding. Zorg ervoor dat het adres juist is en probeer het opnieuw."

Wordt er gezocht naar een Help-toepassing?

Comment

Ik zie dat je Starter bent. Vertel daarom eens hoe je die torrent wilt downloaden..

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Dorado,

Ik zoek via Google de gewenste torrent, bijvoorbeeld "journaal torrent".
                Vervolgens klik ik op de Magnetlink.
                Dan zou uTorrent automatisch met downloaden moeten beginnen.
                Helaas, ik krijg de gemelde fout.

Comment

Dus in het venster wat je krijgt, kies je (zoals het werkt) voor Openen met ᶙTorrent?
                  Ik zou ᶙTorrent iig eens deïnstalleren & opnieuw installeren...

Comment

Vreemd,

Onder C:\Program Files staat een map uTorrent maar die is leeg.
                    Zoek ik via Start dan vind ik utorrent,exe en SoftonicDoenloader-voor-utorrent.exe.
                    Mbv. Windows Programma verwijderd, het icoon van utorrent blijft op het bureaublad staan en werkt utorrent nog steeds terwijl het niet meer in de lijst Programma's en onderdelen voorkomt.
                    Volgens de eigenschappen van het icoon staat dit onder C:\gebruikers\xx\bureaublad. Verwijderen er van pas mogelijk nadat via Taakbeheer het proces utorrent is beëindigd.
                    CCleaner gedraaid.
                    Tenslotte SoftonicDownloader verwijderd.
                    Om te voorkomen dat deze tekst wegvalt, de reactie geplaatst.
                    Computer wordt opnieuw opgestart en een nieuwe utorrent gedownload.
                    Ik meld mij straks weer.

Comment

Aldus gedaan.
                      Helaas blijft de foutmelding terugkomen.
                      Wat ik wel vreemd vind is dat de nieuwe utorrent exact mijn voorkeuren voor opslagmappen enzovoorts weet.
                      Er verschijnt geen icoon op het bureaublad, noch kan ik utorrent terugvinden: staat niet op de lijst van geïnstalleerde programma's en ook niet middels de zoekbalk van Start.

Comment

Je krijgt bij het installeren de mogelijkheid om een bureaublad pictogram en koppelingen in het startmenu aan te maken, dus heb je ongetwijfeld iets gemist. Heb je 't programma gedownload v/d site: uttorent.com? Je moet sowieso erg alert zijn, wil je niet allerlei Pups mee installeren..

In de lijst van Wise Program Uninstaller wordt ie wel weergegeven.. Download Wise Program Uninstaller om je programma's te deïnstalleren. Installatie-instructies:
                        1. Download het zip pakket en pak de map Wise Program Uninstaller uit naar c:\Program Files
                        2. Open Kladblok & kopieer onderstaande tekst:
                          Code:
                          [General]
                          News=0
                        3. sla het tekstbestand op als Config.ini in de map van Wise Program Uninstaller
                        4. Open WiseProgramUninstaller.exe
                        Last edited by dorado; 19-08-13, 15:09. Reden: ontbrekende code toegevoegd Wise Program Uninstaller

Comment

Dorado,

Aldus gedaan.
                          In het scherm van Wise komt uTorrent niet voor.
                          Wat nu?

Comment

Dorado,
                            (zolang Herennius je niet achtervolgt...)

uTorrent verscheen alleen als een exe-programma, een icoon op het bureaublad. Steeds opnieuw verwijderd, CCleaner gedraaid en ook uit de tabbladen van Taakbeheer gesloopt.
                            Na diverse pogingen is het gelukt om uTorrent te installeren, dwz. het programma staat nu onder C:\gebruiker\AppData\Roaming.
                            Onder C:\ProgramFiles staat een lege map uTorrent.

Kortom, het werkt weer.
                            Dank voor het meedenken.

groets
                            hans53

Comment

Working...
                            X