Als ik Windows wil updaten krijg ik telkens dezelfde foutmelding met code 80070643 en code 80071A91.
Ik heb een forum op nucia gevonden die over dit probleem ging, en heb alles gevolgd. Ook het stappenplan.
Wat ik verder heb gedaan:
- Recovery Windows 7 (geen resultaat)
- Opnieuw installeren Windows 7 (Ultimate, geen home premium)
- .NET framework hersteld
- .NET framework opnieuw geïnstalleerd
- Reset Windows Update History
- Reset Register Windows Update Components
Ik heb wel het idee dat het in het .NET framework zit, omdat ik al een hele tijd terug telkens bij het opstarten een foutmelding kreeg van .NET... Deze heb ik genegeerd omdat de laptop verder prima werkte.
Omdat de laptop traag werd heb ik dus een Recovery toegepast, en pas daarna kreeg ik hier last van...
Ik hoop dat iemand dit bekent voor komt, en een oplossing heeft... Ik kan namelijk hierdoor geen Adobe programma's meer installeren, zelfs de gratis Reader niet...
Greetz W-D-sign
Ik heb een forum op nucia gevonden die over dit probleem ging, en heb alles gevolgd. Ook het stappenplan.
Wat ik verder heb gedaan:
- Recovery Windows 7 (geen resultaat)
- Opnieuw installeren Windows 7 (Ultimate, geen home premium)
- .NET framework hersteld
- .NET framework opnieuw geïnstalleerd
- Reset Windows Update History
- Reset Register Windows Update Components
Ik heb wel het idee dat het in het .NET framework zit, omdat ik al een hele tijd terug telkens bij het opstarten een foutmelding kreeg van .NET... Deze heb ik genegeerd omdat de laptop verder prima werkte.
Omdat de laptop traag werd heb ik dus een Recovery toegepast, en pas daarna kreeg ik hier last van...
Ik hoop dat iemand dit bekent voor komt, en een oplossing heeft... Ik kan namelijk hierdoor geen Adobe programma's meer installeren, zelfs de gratis Reader niet...
Greetz W-D-sign
Comment