Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe printer maar oude installatie(driver) blijft actief

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• nieuwe printer maar oude installatie(driver) blijft actief

Mijne heren,

Ik zou graag het volgende probleem aan u voorleggen:

Ik heb een nieuw HP Officejet printer Pro 8600 geïnstalleerd.
    Deze is inderdaad onder printers op[genomen en werkt. Ik heb de oude printer HP psc 2170 verwijderd.

Als ik de pc opstart wordt er nog steeds opnieuw de oude printer installatie met driver uitgevoerd. Er loopt een proces onder windows installer waar bij die de HP psc 2170 series installeerd.

De reeds verwijderde printer (2170) staat weer in de printers map en is meteen default.

Hoe kan ik dat automatische opstartproces in de windows installer wijzigen/verwijderen?

Ik heb alvast een hijackthis txt file aangemaakt.

Ik gebruik windows 7 trouwens.

Dank voor uw advies alvast.

Groet

Johan Kraaijenzang

Blijkbaar heb je de oude printerinstallatie niet volledig gedeïnstalleerd. Gebruik hiervoor Wise Program Uninstaller.

Download Wise Program Uninstaller om je programma's te deïnstalleren.
    Installatie-instructies:
    1. Download het zip pakket en pak de map Wise Programm Uninstaller naar c:\Program Files\
    2. Open Kladblok & kopieer onderstaande tekst
      Code:
      [General]
      News=0
    3. sla het tekstbestand op als Config.ini in de map van Wise Program Uninstaller
    4. Open WiseProgramUninstaller.exe

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Beste Dorado,

uitkomst.docxClick image for larger version

Name:	uitkomst uninstall.jpg
Views:	1
Size:	61,9 KB
ID:	1067227

Dank je voor je antwoord, maar het lost mijn probleem niet op helaas.

Ik heb een schermprintje toegevoegd.

Er meer HP programma's wat moet ik verwijderen?

Als ik mijn pc opstart haalt die waarschijnlijk eerst de bewuste driver op van het internet en installeert hem dan op mijn pc.

Hoe kan ik dat ophalen voorkomen?

Als de de oude printer die er dan weer bij staat verwijderen en de nieuwe printer als default printer toeken werkt het weer.

Dat automatisch opstart van windows installer moet verwidjerd worden.

met vr groet,

Johan

Comment

M.i. is het beste alles te deïnstalleren van HP & Hewlett Packard & dan opnieuw op te starten.
        Vervolgens installeer je de nieuwe driver. (Je hebt hier neem ik aan een installatieschijf van?)

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Waarschijnlijk staan er nog een aantal taken in de wacht. Als je die verwijderd, zal de printer niet terug komen.

Comment

Hoi allemaal,

Ik wil jullie bedanken voor de tips.

Ik heb er wat aan gehad en het probleem is opgelost.

De printerinstelling liep via de opstart in windows mee en die heb ik kunnen verwijderen.

De printer documenten die noig in de queue stonden kon ik verwijderen zodat nu ook het printer iccoontje weg is.

Nogmaals mijn dank en complimenten voor deze site, alle problemen worden bij mij met jullie hulp altijd opgelost.

Thanks..

Groet

JOhan

Comment

Working...
            X