Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onzichtbare processen vertragen PC

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Onzichtbare processen vertragen PC

hallo,

Sinds een tijdje heeft mijn computer last van kuren, met het openen van programma's duurt het behoorlijk lang voordat er iets verschijn en bij programma's die beheerdersrechten nodig hebben duurt het soms wel 3(!) minuten. Mijn PC is zeker niet zwak, dus daar ligt het niet aan. Wat me wel opviel is dat er 3 van de 4 GB RAM word gebruikt door iets dat ik niet kan zien (en ja, ik heb gekeken of het misschien systeemprogramma's zijn). de actieve programma's nemen in totaal maar rond de 400MB in beslag. Ik denk soms dat ik onderdeel van een Botnet ben, maar heeft iemand een ander idee wat dit kan zijn?

Bij Voorbaat Dank

P.S. ik weet niet onder welk sub-forum ik dit moet zetten, dus ik zet het maar onder "overige software". Als dit fout is, excuus.

Het lijkt me het verstandigste om eerst malware uit te sluiten.
    Daarom maak je best een nieuw topic aan in de Hulp bij Virusinfecties sectie.
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Hallo Vinno en welkom op Nucia!

Wat me wel opviel is dat er 3 van de 4 GB RAM word gebruikt door iets dat ik niet kan zien (en ja, ik heb gekeken of het misschien systeemprogramma's zijn). de actieve programma's nemen in totaal maar rond de 400MB in beslag.
      Windows 7 maakt in vergaande mate gebruik van caching. Of dit bij jou het geval is, controleer je door Taakbeheer op te starten en daarna te kiezen voor Broncontrole en daar het tabblad Geheugen te openen. Stand-bygeheugen toont zich niet als beschikbaar maar wordt direct vrijgegeven zodra dit nodig is.

Desalniettemin voer je het beste Emphyrio's advies uit om de pc schoon te verklaren van malware.
      Is het probleem daarna niet opgelost, meld je dan hier terug. We gaan dan kijken wat of er aan de hand kan zijn.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
      Working...
      X