Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Harde schijf word niet weergegeven

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Harde schijf word niet weergegeven

Beste,

Ik heb gister in mijn pc een nieuwe ssd kaart geinstalleerd van 60 GB. Hier bij heb ik de oude harde schijf(1tb) gekloond naar de ssd en vervolgens de oude schijf geformatteerd. Ik kan nu gewoon helemaal goed booten van ssd dus dat lukt helemaal maar ik zou graag de andere harde schijf nog gebruiken om mijn data op te zetten.

In de bios is deze schijf zichtbaar en in computerbeheer ook, echter als ik in computerbeheer op stationsletter en paden wijzigen druk geeft hij de melding dat hij het opgegeven bestand niet kan vinden. Ik kan de schijf dus wel zien maar kan er niks mee doen, omdat ik hem niet in deze computer zichtbaar krijg.

mijn besturingssysteem is Windows 7 Home Premium 32-bit Servicepack 1.
    In de bijlage nog een print screen van mijn computerbeheer. enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat ik weer wat aan die schijf heb?

Bij voorbaat dank!
    Bijgevoegde Bestanden

Klik op Start -> typ: cmd, gevolgd door Ctrl-Shift Enter. Typ: diskpart.

Typ vervolgens list disk. Noteer de ontbrekende schijf. Ontbrekende schijven zijn M0, M1, M2, etcetera genummerd, en offline schijven 0, 1, 2, en verder.

Op de DISKPART opdrachtregel typ je vervolgens select disk <schijfnummer>
    Type tenslotte online.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Bedankt voor je antwoord!
      Geprobeerd en het heeft niks veranderd, in diskpart stond er ook al online achter deze schijf dus ik denk dat hij al wel online was.
      Kan ik misschien iets anders proberen?

Comment

Maak gebruik van Easeus Partition Recovery:
        http://download.easeus.com/free/partition_recovery.exe

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Bedankt voor de link, dat programmatje ondersteund geen dynamische schijven ik heb even een ander data recovery programma van easeus gedownload. Dat laat ik nu even over de schijf lopen dat zal wel even duren maar het zou mooi zijn als die weer alles terugzet zoals de schijf was dan kan ik daarna gewoon alles handmatig verwijderen in plaats van formatteren. ik weet niet of dat het oplost. maar ik kijk even wat er uit komt.

Comment

Working...
          X