Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zwart scherm Windows 7 64bit Ultimate

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Zwart scherm Windows 7 64bit Ultimate

Beste mensen die er meer verstand van hebben dan ik,

Helaas heb ik een probleem op de PC van mijn zoon.
    Wat ik ook doe, de startup van Windows 7 eindigt met een zwart scherm en het pijltje van de muis.

Ik heb de bios al teruggezet naar de basis, alle overige opstartmogelijkheden geprobeerd, maarre: probleem blijft helaas. Degene die ons kan helpen, ben ik eeuwig dankbaar!

Doe jullie best! We wachten met smart op antwoord.....

Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite,

Wij 2

Hallo Wij 2,

Sinds wanneer heb je dit probleem?
    Heeft de pc wel juist gefunctioneerd?
    Is er iets bijzonders voorgevallen?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Niks vreemds

Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek
      Hallo Wij 2,

Sinds wanneer heb je dit probleem?
      Heeft de pc wel juist gefunctioneerd?
      Is er iets bijzonders voorgevallen?
      Neen; totaal niets vreemds voorgevallen.....

Comment

Vaak heeft dit te maken met een programma of een bestand dat uitgevoerd moet worden tijdens het opstarten dat niet werkt. Je moet bedenken dat het opstarten van een besturingssysteem in feite een rij met meerdere programma's die allemaal achter elkaar uitgevoerd moeten worden. Lukt dit niet bij een bepaald programma, dan wordt de rest ook niet uitgevoerd.

Vaak betekent dit dus dat er sprake is van corruptie, en als het met systeemherstel niet op te lossen is, dan geef ik het weinig hoop; Windows functioneert namelijk niet meer, en je kunt er dus ook niets in aanpassen. Vaak is dan herinstallatie de laatste hoop.

Klik voor systeemherstel:
        Learn how to refresh your Windows 8.1 PC without deleting any of your personal files, reset it to its original condition, or restore it to an earlier point in time.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎