Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hinderlijke waarschuwingen in Windows 7

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hinderlijke waarschuwingen in Windows 7

Op mijn Windows 7 computer heb ik voortdurend last van allerlei hinderlijke waarschuwingen.

Bij het openen van een oude (en veel betere..) versie van Paint bijvoorbeeld krijg ik deze waarschuwing:
    ""Kan de uitgever niet bevestigen. Weet u zeker dat u deze software wilt uitvoeren?"

Zelfs bij het slepen van een document van de ene map naar de andere komt er al een waarschuwing: "Deze bestanden kunnen schadelijk zijn voor uw computer."

Al die extra klikken beginnen me knap te irriteren. Is hier iets aan te doen?

Alvast mijn hartelijke dank!
    osi

is dit toevallig op een server? of staan deze bestanden lokaal op je eigen pc opgeslagen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door christian1122 Bekijk Berichten
      is dit toevallig op een server? of staan deze bestanden lokaal op je eigen pc opgeslagen?
      Dank voor je snelle reactie!
      Ze staan gewoon lokaal op m'n PC. Ik heb er nog een maar ze staan niet in een netwerk. Die andere draait onder XP en heeft nergens last van.
      Groet, osi

Comment

Krijg je dit te zien?
        KLIK HIER voor een vergroting! 

Rechtsklik het bestand → Eigenschappen.
        Klik op Blokkering opheffen.
        Last edited by dorado; 02-10-13, 20:01.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dorado Bekijk Berichten
          Krijg je dit te zien?
          KLIK HIER voor een vergroting! 

Rechtsklik het bestand → Eigenschappen.
          Klik op Blokkering opheffen.
          Nou, dit is één van de 2 waarschuwingen. Ik begrijp overigens niet wat je bedoelt met "Rechtsklik op het bestand". Welk bestand bedoel je ? Op de waarschuwing rechtsklikken werkt niet; op de programma-snelkoppeling ook niet. De oude Paint-versie komt in mijn Startlijst niet voor dus ook daar valt niets te klikken.
          Op de nieuwe versie vind ik wel 'Eigenschappen' maar daar vind ik nergens 'Blokkering opheffen'. Maar bij die nieuwe versie treedt het probleem ook niet op.
          Het gebeurt alleen bij programma's die Windows 7 kennelijk niet kent en (de andere waarschuwing) bij slepen van de ene map naar de andere.
          Groet, osi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door osi Bekijk Berichten
            Bij het openen van een oude (en veel betere..) versie van Paint bijvoorbeeld krijg ik deze waarschuwing:
            ""Kan de uitgever niet bevestigen. Weet u zeker dat u deze software wilt uitvoeren?"

Gecontroleerd of deze versie wel Compatible is met Windows 7.?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Seven of Nine Bekijk Berichten
              Gecontroleerd of deze versie wel Compatible is met Windows 7.?
              Is kennelijk wel compatible want hij draait wel nadat ik op 'Uitvoeren' geklikt heb. Het gaat echter niet om Paint; dat is maar een voorbeeld.
              Ik heb talloze programma's waarbij deze waarschuwing verschijnt. Ze draaien allemaal feilloos; ik wil alleen van die hinderlijke waarschuwingen af!
              Groet, osi

Comment

Dorado zou mij een bericht gestuurd hebben maar ik zie alleen een leeg veld. Wil je het nog eens proberen?
                Dank!
                osi

Comment

Working...
                X