Mededeling

Collapse
No announcement yet.

extraheren in outlook expres door bijlage openen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• extraheren in outlook expres door bijlage openen

beste mensen,
    sinds kort schijnbaar door een fout van mijzelf??? is er al enige tijd een probleem als ik in mijn mailprogramma outlook expres 2003 in een mail van b.v. de NS een ,klik hier, bijlage probeer te openen, start hij direct met het downloaden van x% bezig met extraheren met programmanaam HP-DQ-EX5.EXE etc.etc met uitgever HP en C/users/hvdl/appdata/local/temp. etc.etc en kom uiteindelijk op de site van mijn hp printer terecht, wat ik ook probeer, ik heb ook al een bestandje gedownload van Microsoft fixit maar helaas het blijft iedere keer terug komen hoe kan ik dit verhelpen, het schijnt te komen omdat ik een keer Google Crome heb gedownload en er weer af heb gegooid ik heb nu weer Internet Explorer en Windows 7
    Groet en dank en hoor graag van jullie
    Jelte

Hallo Jelte,

Je bericht is erg onduidelijk voor mij.
    Laten we beginnen bij het begin.

Er is een applicatie Outlook Express 6 en Microsoft Office Outlook 2003. Er bestaat geen Outlook Express 2003.

Wat bedoel je met "met het downloaden van x% bezig met extraheren met programmanaam HP-DQ-EX5.EXE etc.etc met uitgever HP en C/users/hvdl/appdata/local/temp. etc.etc"?

Als ik het goed begrijp klik je een bijlage aan die van de NS afkomstig is (volgens mij stuurt de NS geen bijlagen mee), en opent er zich dan een programma met "HP" in de naam, en wordt je doorverwezen naar de site van HP?

Welke MS Fix-it heb je uitgevoerd?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

hallo eagle creek
      met dank voor je reactie, ik heb nu rechtstreeks ingelogd op via google omdat ik vanuit de email niet kan reageren omdat dat extraheren gaat lopen(downloaden) met x% bedoel ik dat dan de teller van extraheren oploopt naar 100% en dan kom ik op de hewlett packet site waarvan ik mijn printer heb. met voorbeeld de ns bedoel ik dat als je geabonneerd bent op de nieuwsbrief van de ns je op b.v. "klik hier" om af te melden voor de nieuwsbrief, het icoontje van "extraheren" gaat lopen tot 100% en kom ik inderdaad op de hp site waar je je printer opnieuw kunt instellen of diverse dingen kunt doen. wat betreft het begin van je vraag ik denk dan dat het outlook 2007 is en het programma wat ik gedownload heb is van microsoftfixit 50388 partial ik hoop dat je voldoende informatie hebt
      groet en dank
      jelte

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎