Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Taalbalk verdwenen en ongewenste sneltoetsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Taalbalk verdwenen en ongewenste sneltoetsen

Hallo,

Sinds een week of 2, heb ik problemen met Windows 7, met name wanneer ik werk in een office programma of Google Chrome gebruik.

Wanneer ik de letter v typ, opent automatisch een zoekfunctie, b opent spellingscontrole en B opent Thesaurus. Heel irritant dus wanneer ik probeer te typen.

Daarnaast is mij opgevallen dat mijn taalbalk is verdwenen van de taakbalk. Ik heb geprobeerd om dit te herstellen via de taalinstellingen in configuratiescherm, maar ook wanneer ik het weergeven van de taalbalk selecteer, of opnieuw selecteer, verschijnt deze niet op mijn taakbalk.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Milan

Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk Berichten
    Hallo,

Sinds een week of 2, heb ik problemen met Windows 7, met name wanneer ik werk in een office programma of Google Chrome gebruik.

Wanneer ik de letter v typ, opent automatisch een zoekfunctie, b opent spellingscontrole en B opent Thesaurus. Heel irritant dus wanneer ik probeer te typen.

Daarnaast is mij opgevallen dat mijn taalbalk is verdwenen van de taakbalk. Ik heb geprobeerd om dit te herstellen via de taalinstellingen in configuratiescherm, maar ook wanneer ik het weergeven van de taalbalk selecteer, of opnieuw selecteer, verschijnt deze niet op mijn taakbalk.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Milan

@Mulan...

Als ik je andere 14 berichten lees, zijn ze allemaal malware gerelateerd...

Mischien hier nog eens langs gaan...
    http://www.nucia.eu/forum/forums/38-...virusinfecties

Groeten: Seven of Nine...

Comment

Als je meerdere talen hebt, moet je de taakbalk eerst "ontgrendelen" en dan de taalbalk selecteren, vervolgens taakbalk grendelen.
      Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
      E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Seven of Nine Bekijk Berichten
        @Mulan...

Als ik je andere 14 berichten lees, zijn ze allemaal malware gerelateerd...

Mischien hier nog eens langs gaan...
        http://www.nucia.eu/forum/forums/38-...virusinfecties

Groeten: Seven of Nine...

Beste Seven of Nine,

Bedankt voor je reactie, ik heb stap 1 en 2 uitgevoerd, en MalwareBytes heeft 50 bedreigingen verwijderd. Het probleem houdt echter aan. Kan ik een DDS Log en GMER Log plaatsen op het daartoe bestemde forum?

groeten,

Mulan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk Berichten
          Kan ik een DDS Log en GMER Log plaatsen op het daartoe bestemde forum?
          Je moet het daarvoor bestemde forum gebruiken, daar logs hier niet worden behandeld, noch gepost
          Maar kan je ook eens antwoorden op mijn eerder gemaakte opmerking aub?

Comment

Hallo Emphyrio,

Bedankt voor je reactie, ik heb jouw advies geprobeerd, maar dat heeft geen effect, Als ik ''taalbalk gekoppeld aan de taakbalk weergeven'' selecteer en vervolgens de taakbalk weer vergrendel, is hij nog steeds niet zichtbaar.

groeten,

Mulan

Comment

Dan best een nieuw topic starten in de Hulp bij Virusinfecties sectie.

Comment

Doe ik,

Bedankt voor je hulp.

groeten,

Mulan

Comment

Graag gedaan

In behandeling genomen: http://www.nucia.eu/forum/threads/71...191#post687191
                  Last edited by Emphyrio; 24-10-13, 13:50.

Comment

Als je nu volledig uitbehandeld bent en de problemen blijven aan, meld je dan terug.
                    Daarbij is het wel zaak dat je het liefste één probleem tegelijk behandeld en daarbij zo duidelijk mogelijk een omschrijving geeft, het liefste met voorbeelden erbij .

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Working...
                    X