Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Office Verwijderen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Office Verwijderen

In mijn Windows 7 is mijn Office 2010 beschadigd. De reden ken ik niet (stroomuitval?)
    Wat ik ook probeerde met herinstalleren, hij blijft problemen geven. Ik heb hem verwijderd met Revo Uninstaller, maar als ik hem daarna terug wil installeren komt er de keus tussen 'Installeren' en 'Hervatten (?)' wat dus toont dat hij niet echt weg is. Bestaat daar een oplossing voor?

Wat is het probleem nu precies?

Hij is niet echt weg, maar je wil hem wel opnieuw installeren? Dan zou ik gewoon de optie 'installeren' kiezen ipv 'Herstellen'.

Ben jij een Knights and Merchants fan? Bezoek dan de Engelstalige fansite met een actieve community en unieke informatie over de Remake van Knights and Merchants!

Comment

Dat heb ik natuurlijk gedaan, maar hij geeft dan dezelfde problemen! Bijzonder Outlook werkt slecht.

Comment

Ik zou dus moeten weten hoe men Office TOTAAL verwijderd.

Comment

theo2602,

Misschien heb je hier iets aan?
          Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Comment

Ja, ik had inderdaad eerst op het net moeten zoeken. Ik had dit dus gevonden en uitgevoerd. Nu heb ik herstart en ga dan terug installeren, en zien wat het effect is.

Comment

Ik heb bij het 'proberen' verwijderen, duidelijk iets fout gedaan en toen ik terug wilde installeren kreeg ik dit kadertje.
              Click image for larger version

Name:	office.JPG
Views:	1
Size:	18,0 KB
ID:	1067354

Is dat op te lossen of moet ik Windows 7 terug installeren?

Comment

Heb je al geprobeerd om te doen wat er staat?

Ben jij een Knights and Merchants fan? Bezoek dan de Engelstalige fansite met een actieve community en unieke informatie over de Remake van Knights and Merchants!

Comment

Bedoel je contact opnemen met de microsoft enz. Hoe doe je dat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk Berichten
                    Bedoel je contact opnemen met de microsoft enz. Hoe doe je dat?
                    Nee, ik bedoel de Groove software te verwijderen.

Comment

Mijn logisch volgende vraag: Ja en hoe doe je dat? Als ik dat wist was het al gebeurd! Alles wat hierboven staat heb ik al geprobeerd: Revo, FixIt

Comment

Dus Groove staat niet in de lijst met programma's? Indien wel: het lukt je dus ook niet om die te verwijderen?

http://support.microsoft.com/kb/907504

Comment

Eerst en vooral is dat voor Office 2007 en het moet 2010 zijn. Dan staat er on the file menu, maar er is geen file meer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk Berichten
                            Eerst en vooral is dat voor Office 2007 en het moet 2010 zijn. Dan staat er on the file menu, maar er is geen file meer!
                            Beetje zoeken kan geen kwaad, hè.

Wellicht kun je hier iets mee: http://support.microsoft.com/kb/983271

Comment

Bedankt voor uw hulp, maar dat is TE. Voor mij. Ik her installeer W7.

Comment

Working...
                              X