Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Reboot-and-select-proper-boot-device-or-insert-boot-media-in-selected-boot-device

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Reboot-and-select-proper-boot-device-or-insert-boot-media-in-selected-boot-device

Hoi,

Gisteravond is mijn pc uitgevallen terwijl ik even weg was. De tekst uit het onderwerp stond op mijn scherm. Ik heb al even gegoogled wat het kan zijn, maar heb nog geen oplossing gevonden. Ik heb de sata-kabel vernieuwd, een nieuwe batterij in mn moederboard gedaan en in de bios de boot priority aangepast naar zowel mn dvd als mn harde schijf. Geen van allen bleek te werken. Windows is twee maal wel opgestart (van de 25 pogingen): 1 keer normaal en 1 keer in veilige modus. Hier liep hij echter direct vast, waardoor ik hem weer opnieuw moest opstarten. Door het feit dat ie er nog wel in kan komen, lijkt me dat het geen hardware fout is. Zijn er al meer klachten door bijv een windows update (de ik 2 dagen geleden heb uitgevoerd).

Alvast bedankt!

http://www.nucia.eu/forum/threads/55...nd-press-a-key

Comment

met hetzelfde probleem

Comment

• Download Lazesoft Recovery Suite Home Edition en installeer het programma.
        • Open het programma
        • Klik op de USB stick
        • Selecteer de Windowsversie van de doelcomputer
        • Maak een opstartbare cd of usbstick aan.

Start de computer op vanaf de usb/dvd en kies Windows Recovery → One Click Fix
        Hoe werkt dat?
        • De Lazesoft Recovery Suite Home installeer je door op het lsrshsetup.exe te dubbelklikken
        • Vervolgens klik je op het burn logo
        • In het volgende scherm kies je welk besturingssysteem
        • In het laatste scherm kun je kiezen uit het volgende:
          • cd
          • usb
          • iso

Vervolgens verander je de opstartvolgorde in de bios en start je met deze aangemaakte cd of usb.
        • Klik op Windows Recovery
        • tabblad OneclickFix

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

niet opgelost door de oplossing die u suggereren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jsikdo Bekijk Berichten
            niet opgelost door de oplossing die u suggereren
            hier is de oplossing wat ik heb gevonden
            www.deskdecode.com/reboot-and-select-proper-boot-device-explained/

Comment

Mooi man
              Bedankt voor de melding

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Working...
              X